کد خبر : 1849190 | 28 مهر 1401 ساعت 20:35 | 41.7K بازدید | 42 دیدگاه

بازی در استادیوم خالی هیچ لطفی ندارد؛

گل‌محمدی: عملکرد داور بازی حرف نداشت

سرمربی تیم پرسپولیس با تمجید از رضا درویش خواستار ادامه حضور او در پست مدیرعاملی باشگاه شد.

گل‌محمدی: عملکرد داور بازی حرف نداشت

به گزارش "ورزش سه"، ‌یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم پرسپولیس در نشست خبری پس از بازی مقابل ملوان بندرانزلی گفت: بازی جذاب و زیبایی بود در مجموع، و حیف از این بازی که تماشاگر نداشت. البته بودند اما استادیوم پر نبود. دوست داشتیم این بازی خوب در مقابل تماشاچیان خوب انزلی و پرسپولیسی برگزار می‌شد تا همه لذت می‌بردند اما خب متاسفانه این اتفاق نیفتاده و امیدواریم در بازیهای آینده با حضور تماشاگران به مصاف حریفان برویم. چون هیچ لطفی ندارد بازی کردن در استادیوم‌های خالی. خوب نیست؛ همه کشورهای اروپایی و همه کشورهای دیگر با استادیوم پر فوتبال بازی می‌کنند اما اینجا اندرخم یک کوچه‌ایم و دل‎‌نگرانی خودمان را داریم که مردم یکجا جمع نشوند.

1755025

وی افزود: به بازیکنانم تبریک می‌گویم این برد را و بازی سختی بود؛ هم نیمه اول و هم نیمه دوم. یک بازی پایاپای بود و دیداری بود که باتوجه به شرایط زمین و قدرت جوانی ملوان و همچنین وضعیت خوب تاکتیکی و تکنیکی این تیم، دشواری خودش را داشت. نیمه دوم بازیکنان ما روی همه صحنه‌ها با تمام وجود کار کردند و دوئل‌های یک در مقابل یک را خیلی خوب بردند و توانستیم به گل هم برسیم؛ گلی زیبا و قشنگ. از نتیجه راضی هستیم.

یحیی در مورد عملکرد داور اظهار داشت: اینجا من باتوجه به اتفاقاتی که اواخر بازی رخ داد، خواستم از داور بازی حمایت کنم. واقعا می‌گویم و نه اینکه به خاطر برد بگویم، واقعا یکی از زیبایی‌های بازی و بهترین اتفاق بازی، داور خوب مسابقه بود. از خودش و تیمش تشکر می‌کنم و همچنین از میزبانی هیئت فوتبال انزلی تشکر داریم و زحمت زیادی کشیدند. امیدوارم این نوع داوری‌ها در لیگ ما بیشتر شود. واقعا عالی بود و حرف نداشت.

ویدئو: 262487

گل‌محمدی درباره احتمال تغییر در مدیریت باشگاه گفت: راجع به بازی صحبت کنیم بهتر است و خوب نیست سرمربی در مورد این مسئله حرف بزند. من خودم باتوجه به دو سه فصلی که اینجا هستم، از عملکرد آقای درویش راضی هستم و ایشان بالاخره در شرایط سخت تیم را تحویل گرفتند و کار خیلی سختی را در پیش داشتند؛ باتمام وجود از ایشان تشکر دارم و امیدوارم در هر صورت، با بودنشان و حضورشان بتوانند به تیم بیشتر کمک کنند.

دیدگاه‌ها