کد خبر : 1849209 | 28 مهر 1401 ساعت 23:39 | 6.3K بازدید | 1 دیدگاه

اگر تمرکز کنیم می‌توانیم ضربه بزنیم

تارتار: مقابل تیم قلعه‌نویی باید باهوش باشیم

سرمربی ذوب آهن می‌گوید که تیمش برای کسب پیروزی وارد زمین خواهد شد.

تارتار: مقابل تیم قلعه‌نویی باید باهوش باشیم

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از بازی با گل‌گهر حضور یافت و در خصوص این بازی گفت: بازی سختی داریم و گل‌گهر تیمی حرفه‌ای است که کادرفنی مجرب دارد و در راس آنها امیر قلعه‌نویی است. آنها از بازیکنان باکیفیتی برخوردار هستند و در بازی فردا ما باید باهوش باشیم و ارتباط خط دفاعی و حمله آنها را قطع کنیم.

وی افزود: می‌توانیم از فضای ایجاد شده در پشت دفاع استفاده کنیم و به آنها آسیب برسانیم و این کاری است که باید انجام دهیم. اگر تمرکز بالا داشته باشیم می‌توانیم به حریف ضربه بزنیم و این کاری است که در یک هفته گذشته تمرین کردیم و آماده این بازی خواهیم بود.

1712687

او در مورد ریکاوری تیمش بعد از باخت به استقلال عنوان کرد: در بازی قبلی بازیکنان تلاش زیادی کردند و عملکرد خوبی داشتند و بدشانسی باعث شد که این نتیجه حاصل شود. اما در یک هفته اخیر تمرینات خوبی داشتیم و بعد از ریکاوری، برنامه‌های تاکتیکی را مرور کردیم و آماده بازی هستیم.

تارتار درباره حساسیت بازی با گل‌گهر برای ذوب آهن گفت: ما در هر بازی به دنبال پیروزی هستیم و تفاوتی ندارد که حریف چه تیمی باشد. برای گل‌گهر، بازیکنانش و سرمربی‌اش احترام ویژه قائل هستیم اما تلاشمان برای کسب سه امتیاز خواهد بود.

دیدگاه‌ها