کد خبر : 1849226 | 29 مهر 1401 ساعت 11:16 | 51.4K بازدید | 50 دیدگاه

حمله خواهر رونالدو به تن‌هاخ: تقاص کارت را می‌دهی!

الما آویرو، خواهر کریستیانو رونالدو، با انتشار یک استوری در اینستاگرام نسبت به اتفاقات رخ داده برای برادرش واکنش نشان داد.

حمله خواهر رونالدو به تن‌هاخ: تقاص کارت را می‌دهی!

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو در چند روز اخیر بار دیگر به سوژه اصلی رسانه‌ها تبدیل شده و اقدامش در بازی برابر تاتنهام انتقادهای بسیاری را به همراه داشته است. 
این بازیکن پرتغالی پیش از به صدا در آمدن سوت پایان بازی برابر تاتنهام تصمیم گرفت که نیمکت این تیم را ترک کند و در برابر چشمان متعجب هواداران، خبرنگاران و کادر فنی یونایتد راهی رختکن شود. 
این موضوع به هیچ وجه به مذاق تن‌هاخ و مدیران یونایتد خوش نیامد و سرمربی شیاطین سرخ تصمیم گرفت که برخورد قاطعی با این حرکت داشته باشد. او نام رونالدو را برای بازی برابر چلسی از فهرست این تیم خط زد. 
چند رسانه انگلیسی همچنین مدعی شده‌اند که تن‌هاخ قصد داشته در این بازی او را به زمین بفرستد اما او از انجام این کار سر باز زده است و حالا باید به تنهایی و جدا از سایرین به تمریناتش ادامه دهد. 
به نظر می‌رسد که این تصمیم از سوی این مربی هلندی و مدیران یونایتد از نظر خانواده رونالدو درست نیست و همین باعث شده است که خواهر او با انتشار متنی نسبت به آن اعتراض کند و به تن‌هاخ هشدار دهد. 

1755137
الما آویرو با انتشار تصویر برادرش در استوری اینستاگرامش نوشت:« کارما (تقاص دادن برای کارها) وجود دارد و من رفتارهای عجیب بسیاری خصوصا بی‌احترامی را می‌بینم. کاری را انجام ندهید که دوست ندارید همان کار با خودتان انجام شود. خواهیم دید. خدا نخوابیده است.»
او همچنان خطاب به رونالدو نوشت:« تو قهرمان بزرگ و عشق زندگی من هستی. من همیشه در کنارت خواهم بود، تا زمانی که مرگ ما را از یکدیگر جدا کند.»

 

دیدگاه‌ها