کد خبر : 1849235 | 29 مهر 1401 ساعت 12:10 | 72.3K بازدید | 20 دیدگاه

دیاباته و یک شمه از آقای گل سابق (عکس)

شیخ دیاباته می‌توانست زننده گل دوم پرسپولیس باشد اما در لحظه زدن ضربه نهایی تعادل مناسبی نداشت.

دیاباته و یک شمه از آقای گل سابق (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پس از مصدومیتی طولانی و حضور حداقلی در دیدار مقابل مس رفسنجان، شیخ دیاباته در مقابل ملوان حدود 30 دقیقه فرصت حضور در زمین را پیدا کرد و اگرچه از آمادگی موردنظر دور بود اما موفق شد یک شمه از مهاجمی توانمند را به نمایش بگذارد.

در دقیقه 90+8 این بازی ارسال یک پاس پشت دفاع در حالی به دیاباته رسید که او حدود چهل متر تا دروازه فاصله داشت و دو مدافع ملوان را هم پیش روی خود می‌دید اما با استفاده از توانایی حفظ توپ تا لحظه ورود به محوطه جریمه توپ را حفظ کرد و سپس یک مدافع را با شرایط فیزیکی فوق‌العاده و دیگری را با تکنیک خود فریب داد تا در موقعیت تک به تک با صادقی قرار بگیرد.

البته باتوجه به خروج صادقی، دیاباته نتوانست ضربه نهایی را به شکلی مطلوب بزند اما با یک اشاره دروازه ملوان را تهدید کرد و شاید اگر خوش‌شانس بود، ضربه‌اش می‌توانست وارد دروازه شود و پرسپولیس را به گل دوم برساند.

حالا دیاباته امیدوار است در بازی بعدی سرخ‌پوشان فرصت بیشتری پیدا کند و هرچه زودتر نخستین گل خود برای پرسپولیس را بزند و به استقبال دربی برود؛ هرچند که با اتفاقات رخ داده در حاشیه دیدار مقابل ملوان، همه توجهات معطوف به زدوخورد او با یک هوادار شده است.

1755148

دیدگاه‌ها