کد خبر : 1849236 | 29 مهر 1401 ساعت 12:18 | 77.5K بازدید | 34 دیدگاه

تمرین در تنهایی: رونالدو جایی در یونایتد ندارد (عکس)

کریستیانو رونالدو، ستاره منچستریونایتد، برای انجام تمریناتش به صورت انفرادی به مجموعه تمرینی این تیم رفت.

تمرین در تنهایی: رونالدو جایی در یونایتد ندارد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، عصبانیت رونالدو از نیمکت‌نشینی در بازی برابر تاتنهام عواقب سختی برای او داشته و باعث واکنش جدی از سوی کادر فنی و مدیران یونایتد شده است. 
این ستاره پرتغالی پیش از این که سوت پایان بازی برابر تاتنهام که با برتری 0-2 شیاطین سرخ همراه بود به صدا دربیاید، نیمکت این تیم را ترک کرد و راهی رختکن شد. 
این موضوع انتقادهای بسیاری را از سوی هواداران یونایتد، کارشناسان و بازیکنان سابق این تیم به همراه داشت و باعث شد که موجی علیه این بازیکن به راه بیفتد که عواقب بدی نیز برای او داشت. 
تن‌هاخ که پس از بازی گفته بود نمی‌خواهد شیرینی باخت را از بین ببرد و تصمیم دارد روز پنجشنبه به این موضوع رسیدگی کند، تصمیم گرفت که این بازیکن را از فهرست تیمش برای بازی حساس برابر چلسی کنار بگذارد. 
پیش از این برخی از رسانه‌های انگلیسی اعلام کرده بودند که این بازیکن همچنین باید به تنهایی و دور از سایر هم‌تیمی‌هایش به تمرینات ادامه دهد؛ دقایقی قبل، رونالدو به همراه محافظانش به مجموعه تمرینی این تیم رفت تا صحت این خبر تائید شود. 

1755149
گفته می‌شود این تصمیم فعلا پابرجاست اما شاید پس از بازی برابر چلسی در استمفوردبریج، رونالدو بار دیگر اجازه بازگشت به تمرینات گروهی و همراهی تیمش را در هفته‌های پیش رو و پیش از تعطیلی مسابقات برای حضور در اردوی تیم ملی پرتغال و آماده شدن برای جام جهانی 2022 قطر را پیدا کند.

 

دیدگاه‌ها