کد خبر : 1849241 | 29 مهر 1401 ساعت 12:51 | 83.5K بازدید | 11 دیدگاه

گل زیبای پسر هفده ساله مس

خنده چند میلیارد تومانی در لیگ برتر! (عکس)

مس کرمان در بازگشت خود به لیگ برتر هرچند ماندگاری در این رقابت‌ها را هدف اصلی خود در این فصل قرار داده است اما اهداف بزرگ دیگری را نیز در سر دارد.

خنده چند میلیارد تومانی در لیگ برتر! (عکس)

به گزارش ورزش سه، هرچند در فوتبال ایران و به خصوص در میان تیم های لیگ برتری، استفاده از بازیکنان تیم های امید و جوانان باشگاه ها بسیار کم دیده می شود و تیم ها ریسک انجام این کار را کمتر برای خود می خرند اما تیم فوتبال مس کرمان کاملا در جهتی دیگر حرکت می کند که می تواند برای فوتبال ایران یک اتفاق خارق‌العاده باشد.
در کنار همه نفرات شایسته‌ای که مس کرمان چه در سال قبل و چه در این فصل در ترکیب تیم خود قرار داد، تعداد قابل‌توجهی از بازیکنان تیم های پایه باشگاه مس کرمان فرصت بازی در تیم بزرگسالان را پیدا کردند که همگی از بازیکنان آکادمی باشگاه مس و استعدادهای فوتبالی استان کرمان بودند.

1755166

 بحث بومی‌گرایی، اعتماد و دادن فرصت به ظرفیت‌های بومی و محصولات آکادمی باشگاه دقیقا همان کار بزرگی است که همانند سال گذشته و در ادامه صعود مس کرمان به لیگ برتر در دستور کار این تیم قرار داشته است.
پس از اینکه مس کرمان فصل قبل جواب اعتماد خود را در این زمینه گرفت، حالا در بازی های این فصل لیگ برتر نیز با همین رویه کار خود را دنبال می کند تا تیمی خاص در لیگ برتر باشد.

1755165
مس در بازی با نفت آبادان زمانی که صالح محمدی را با نزدیک به 17 سال سن به زمین فرستاد یکی از جوان‌ترین بازیکنان تاریخ لیگ برتر را در ترکیب خود قرار داد که در ادامه هم او با گلزنی در این بازی تبدیل به یکی از جوان‌ترین گلزنان تاریخ لیگ برتر نیز گردید.
در کنار او نفراتی مثل مهدی ناظمی و عباس زراعتکار نیز که از تیم های امید و جوانان در لیست بزرگسالان مس کرمان قرار دارند، در ترکیب تیم بزرگسالان مس کرمان به میدان رفته‌اند تا چرخه‌ای که از سال قبل در بدنه تیم فوتبال مس کرمان به وجود آمده است همچنان ادامه داشته باشد.

1755162
1755164

دیدگاه‌ها