کد خبر : 1849249 | 29 مهر 1401 ساعت 13:14 | 35.4K بازدید | 26 دیدگاه

واکنش فاتی و آلبا به پیروزی بارسا برابر ویارئال

به ما اعتماد کنید: به مبارزه با رئال ادامه می‌دهیم

آنسو فاتی و جوردی آلبا پس از پیروزی بارسا برابر ویارئال گفتند که کسب سه امتیاز این بازی پس از شکست در ال‌کلاسیکو حیاتی بود و به مبارزه با رئال ادامه خواهند داد.

به ما اعتماد کنید: به مبارزه با رئال ادامه می‌دهیم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته برای پیروز برابر ویارئال کار چندان دشواری نداشت و در نیمه نخست با زدن سه گل توانست پیروزی خود را قطعی کند. روبرت لواندوفسکی در این بازی دبل کرد و گل دیگر بارسا را نیز آنسو فاتی به ثمر رساند. با این سه امتیاز بارسا اختلاف سه امتیازی با رئال صدرنشین را حفظ کرد.

1755159

آنسو فاتی که در دقیقه 38 توانست گل سوم بارسا را به ویارئال بزند، در پایان بازی گفت:«به خاطر این پیروزی خوشحالم و کسب سه امتیاز مهم‌تر از هر چیزی بود. می خواستیم با ارائه یک بازی خوب برنده شویم و به هدف‌مان نیز رسیدیم. هفته دشواری بود و پس از شکست در ال‌کلاسیکو باید این بازی را می‌بردیم تا فاصله با صدر بیشتر نشود. هر سه روز یک بازی داریم و می خواهیم به مبارزه با رئال ادامه دهیم.»

فاتی ادامه داد:«خوشبختانه دیگر مصدوم نیستم و خاطرات تلخ دو فصل گذشته را فراموش کرده‌ام. 100 درصد تمرکزم روی بارسلوناست و اینکه در زمین همه انرژی خودم را بگذارم. هر زمان مربی به من بازی بدهد، همه تلاشم را می کنم تا رضایتش را جلب کنم.»

1755160

جوردی آلبا، مدافع چپ بارسا، که شب گذشته از ابتدا در ترکیب قرار داشت نیز به خبرنگاران گفت:«پس از شکست برابر رئال روزهای سختی را پشت سر گذاشتیم و همیشه پس از ناکامی در ال‌کلاسیکو فشار روی شما برای بازی بعدی زیاد است. برابر هواداران‌مان بازی داشتیم و می خواستیم ثابت کنیم که تیم خوبی هستیم و باید به ما اعتماد کنند. می دانستیم که باید متحدتر از همیشه باشیم و این رمز موفقیت است. همچنین خوشحالم که در ترکیب ثابت بودم و فکر می کنم خوب هم بازی کردم.»

دیدگاه‌ها