کد خبر : 1849263 | 29 مهر 1401 ساعت 14:37 | 19.6K بازدید | 17 دیدگاه

روزهای سخت ما هم می‌رسند

آنچلوتی: رئال مادرید شکست‌ناپذیر نیست

کارلو آنچلوتی، مربی رئال، معتقد است که تیمش شکست‌ناپذیر نیست و در هر بازی این احتمال وجود دارد که مغلوب حریف خود شود.

آنچلوتی: رئال مادرید شکست‌ناپذیر نیست

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید پس از کسب 9 پیروزی و یک تساوی از 10 بازی خود در لالیگا صدرنشین است و خود را مهیای بازی برابر سویا می کند. رئال در دو بازی قبلی خود توانسته بارسا و الچه را شکست دهد و سویا نیز پس از یک شروع بد و پس از تغییر مربی(آمدن خورخه سامپائولی) توانسته خود را تا رده 12 بالا بکشد.

1745247

کارلو آنچلوتی، مربی رئال، در نشست خبری امروز خود گفت:«تیم در شرایط خوبی است و روند مثبتی را طی می کنیم. هر بازی داستان خودش را دارد و حالا باید برابر سویا قرار بگیریم که در تلاش برای عبور از یک شرایط دشوار است. آنها شروع خوبی نداشتند ولی در یکی دو هفته اخیر و با خورخه سامپائولی، توانسته اند نتایج بهتری بگیرند. در لالیگا بازی ساده نداریم و برای سه امتیاز باید جنگید.»

آنچلوتی در مورد پایان قرارداد تونی کروس با رئال و احتمال تمدید او گفت:»فکر می کنم کروس تمدید کند. تونی در فصل جاری شرایط بهترین نسبت به فصل قبل دارد و با او وقتی در مورد تمدید صحبت کردم، کاملا آسوده خاطر بود.»

کارلتو در مورد احتمال اعتصاب باشگاه های لالیگا و تعطیلی موقت رقابت ها گفت:«در این مورد چیزی نمی دانم و مسائل مهمتری هستند که باید به آنها فکر کنم.»

رئال مادرید شروع فوق العاده ای در فصل جاری داشته و تاکنون شکست نخورده است. به نظر می رسد هیچ تیمی در حال حاضر قدرت شکست دادن این تیم را نداشته باشد ولی آنچلوتی نظر دیگری دارد:«در تاریخ فوتبال تیم شکست‌ناپذیر نداریم و هر تیمی ممکن است ببازد. ما می خواهیم به روند پیروزی‌های‌مان ادامه دهیم و خودمان را شکست‌ناپذیر نمی دانیم. در هر بازی احتمال شکست خوردن وجود دارد.»

1746825

غایبان بازی برابر سویا:«فردا فقط دنی سبایوس را نداریم. تیبو کورتوا هم مصدومیتش را فراموش کرده و فردا در ترکیب ثابت خواهد بود. شاید هم به یکی دو بازیکن استراحت بدهم.»

آنچلوتی در پاسخ به این سوال که آیا این آسودگی خاطر زیاد در رئال نگران‌کننده نیست، گفت:«من که نگران نیستم. البته می دانم که مقاطع سخت و دشواری را پیش رو خواهیم داشت و در این تردید ندارم. روزهای سخت می رسند و باید آماده باشیم. نمی دانم چه زمانی به مشکل خواهیم خورد ولی برای هر شرایطی باید آماده باشیم.»

وضعیت مارکو آسنسیو:«مارکو شرایط بسیار خوبی دارد و او را با انگیزه می بینم.او در فصل جاری کم بازی کرده ولی همیشه خوب و موثر بوده است. او مستحق این است که از ابتدا به میدان برود.»

دیدگاه‌ها