کد خبر : 1849266 | 29 مهر 1401 ساعت 15:17 | 2.8K بازدید | 0 دیدگاه

آبادانی‌ها قهرمان نیم‌ فصل اول سوپر لیگ زنان

آخرین هفته نیم فصل نخست سوپرلیگ زنان با برتری پالایش مقابل مس و پیروزی مقتدرانه پیکان مقابل فجر شیراز به پایان رسید.

آبادانی‌ها قهرمان نیم‌ فصل اول سوپر لیگ زنان

به گزارش “ورزش سه” علی رغم پیروزی پُرگل پیکان درمقابل فجر شیراز، پالایش با یک بُرد خفیف مقابل شاگردان عاطفه رضایی همچنان در صدر جدول باقی ماند.

مس رفسنجان ۰ - ۱ پالایش نفت آبادان

پالایش نفت آبادان تا پیش از این بازی با کسب پنج پیروزی و تنها یک شکست در نیم فصل نخست از این حیث رکورددار بود و در آخرین دیدار مقابل مس نیز مانند هفته گذشته با یک پیروزی اقتصادی دیگر در صدر جدول باقی‌ ماند، تک گل پالایش را در این دیدار فرشته خسروی به ثمر رساند.
اما مس نیز با این شکست دومین باخت متوالی خود را مقابل مدعیان تجربه کرد و تا حدودی از کورس قهرمانی جدا شد، با توجه به این نتایج، شاگردان عاطفه رضایی برای جبران امتیازات از دست رفته در نیم فصل بعدی کار دشواری خواهند داشت.

1755212

نصر ۴ - ۳ رایزکو صفادشت

شاگردان فاطمه شریف که با پیروزی هفته گذشته مقابل فجر، در رتبه سوم جدول قرار گرفته‌اند، با یک پیروزی خوب دیگر همچنان خود را در جمع مدعیان نگه داشتند.
نصر که سال گذشته در لحظات پایانی قائله قهرمانی را به پیکان واگذار کرده بود، در حال حاضر نیز جدی‌ترین رقیب دو تیم مدعی پیکان و پالایش است.
رایزکو نیز بعد از دو پیروزی متوالی مقابل نطنز و حفاری با شکست مقابل نصر از مدعیان اصلی جدول فاصله گرفته است.

ملی حفاری ۳ - ۰ هیئت فوتبال نطنز

شاگردان فروزان سلیمانی که در شش هفته‌ی گذشته تنها چهار امتیاز کسب کرده بودند و در قعر جدول رده‌بندی قرار داشتند، یک پیروزی غیر قابل پیش‌بینی در برابر شاگردان شیرین صادقی کسب کردند و با این نتیجه از دیگر تیم ته جدولی یعنی فجر شیراز، فاصله گرفتند.
نطنز نیز با این شکست، برای جبران امتیازات از دست رفته در نیم فصل بعدی مسیر بسیار دشواری خواهد داشت.

فجر ۰ - ۸ پیکان

پیکانی ها که بعد از دو تساوی ، روند رو به رشدی پیدا کرده‌اند، با پیروزی پُرگل برابر فجر، سومین پیروزی متوالی خود را کسب کردند.
شاگردان نیلوفر اردلان که جدی‌ترین تعقیب کننده پالایش در صدر جدول هستند در انتظار لغزش این تیم آبادانی برای رسیدن به صدر جدول هستند.
فجر نیز با این شکست و با کسب تنها چهار امتیاز از هفت بازی، در قعر جدول رده‌بندی قرار دارد.

1755213

دیدگاه‌ها