کد خبر : 1849297 | 29 مهر 1401 ساعت 19:00 | 10.7K بازدید | 1 دیدگاه

دومین باخت متوالی برای گاندوها

گل‌گهر 1 - ذوب‌آهن۰؛ رستگاری قلعه‌نویی با سهرابیان

بعد از باخت تلخ در هفته گذشته، گل‌گهر سیرجان در یک بازی نزدیک دومین شکست متوالی را به ذوب‌آهن تحمیل کرد.

گل‌گهر 1 - ذوب‌آهن۰؛ رستگاری قلعه‌نویی با سهرابیان

به گزارش "ورزش سه" تیم‌های فوتبال گل‌گهر سیرجان و ذوب‌آهن اصفهان از چارچوب هفته دهم لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفته‌اند. شاگردان امیرقلعه‌نویی در شرایطی میزبان دیگر تیم صنعتی فوتبال ایران بودند که هفته گذشته در یک غافلگیری مغلوب نساجی شدند تا صدر جدول از دست آنها خارج شود و در آن سوی میدان هم ذوبی‌ها در آخرین دقیقه مسابقه خانگی برابر استقلال قافیه را باختند تا نخستین شکست فصل آنها ثبت شود.
دیدار امروز از این جهت برای دو تیم بسیار حائز اهمیت بود که آنها بعد از شکست برابر رقبا در هفته قبل، سخت به سه امتیاز مسابقه امروز برای دنباله‌روی از اهداف تیمی‌شان نیاز داشتند و همین موضوع بر حساسیت‌های این بازی می‌افزود.
در نیمه اول مسابقه، ذوبی‌ها این فرصت را داشتند تا خیلی زود دروازه فروزان را در دقیقه اول مسابقه باز کنند اما ضربه سلیمانی با واکنشی فوق العاده از سوی فروزان دفع شد تا بازی با نتیجه مساوی ادامه پیدا کند. در ادامه بازی گل‌گهری‌ها چند موقعیتی روی دروازه حریف ایجاد کردند و با محوریت بایناما به دنبال باز کردن دروازه فرعباسی بودند تا اینکه آرمین سهرابیان گل اول مسابقه را با یک ضربه سر تماشایی روی کرنر ارسالی توسط گومز به ثبت رساند تا امیر قلعه‌نویی با پیروزی در نیمه نخست مسابقه، شاگردانش را آماده نیمه دوم کند.
نیمه دوم مسابقه اما برخلاف 45 دقیقه نخست به سردی دنبال شد و با وجود بازی درگیرانه دو تیم در میانه میدان، به جز فرصت دقایق پایانی خدابنده لو هیچ موقعیت ویژه‌ای روی دروازه‌ها پیش نیامد تا در نهایت دو تیم با همان نتیجه نیمه نخست کار خودشان را به اتمام برسانند.
با این حساب، قلعه‌نویی و تیمش با کسب این سه امتیاز، دوباره فاصله خودشان با صدر را به سه امتیاز رساندند و در آن سوی زمین هم، ذوبی‌ها که بعد از هشت هفته شکست ناپذیری با دو شکست متوالی کامشان تلخ شده، در رده دوازدهم جدول قرار گرفتند.
هفته دهم لیگ برتر؛ جمعه ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
ورزشگاه: سلیمانی سیرجان
داوران: جواد رحیم زاده، قهرمان نجفی، بهمن عبدالهی، فرزاد منصوری
ناظر: فریدون اصفهانیان

1755280

گل‌گهر سیرجان
محسن فروزان، آرمین سهرابیان، علیرضا علیزاده، رضا شکاری، امیر جعفری(مصلح 64)، وسلی گومز (بهنام برزای 57)، مسیح زاهدی، مهدی تیکدری نژاد، امین پورعلی (عاشوری 64)، اریک بایناما(خدابنده لو 57) و کیروش استنلی 
سرمربی: امیر قلعه‌نویی

1755281

ذوب‌آهن اصفهان
حبیب فرعباسی، امیرحسین جدی، حامد نورمحمدی، سید محمد قریشی، سجاد آشوری (درویشی 72)، صادق صادقی (پنشنبه 72)(نادر محمدی 84)، آرمان قاسمی، امیرحسین صدیقی، محمد سلطانی مهر، محمد حسین اسلامی و محمدرضا سلیمانی (سالاری 72)
سرمربی: مهدی تارتار

1755282

🟨 کارت زرد: 

علیرضا علی زاده دقیقه 50 - کیروش استنلی دقیقه 90

صادق صادقی دقیقه 71

⚽️ شرح گل:

گل‌گهر یک - ذوب‌آهن صفر - دقیقه 38: آرمین سهرابیان با جایگیری در نقطه کور دفاع ذوب‌آهن، کرنر ارسالی توسط وسلی گومز را با یک ضربه سر محکم از درون شش قدم، وارد دروازه فرعباسی کرد.

⏱لحظات حساس:

دقیقه ۱: محمدرضا سلیمانی روی اولین فرصت بازی با فروزان تک به تک شد اما ضربه این بازیکن را گلر سرمه‌ای‌پوشان با واکنشی مناسب دفع کرد.

دقیقه ۷: ارسال خوب شکاری در محوطه جریمه در شرایطی مناسب به کی‌روش استنلی رسید اما ضربه سر این بازیکن راهی به دروازه پیدا نکرد.

دقیقه 33: روی حرکت عالی بایناما، وسلی گومز با فرعباسی تک به تک شد اما ضربه زمینی این بازیکن با مهار مناسب فرعباسی دفع شد.

دقیقه 95: محمد خدابنده لو روی یک ضد حمله صاحب موقعیت تک به تک شد که ضربه او به تیر دروازه برخورد کرد.

🔴 حاشیه:

* اختلاف نظر بازیکنان دو تیم روی تصمیم داور، به درگیری شکاری و صدقی انجامید که در نهایت این درگیری لفظی توسط بازیکنان دو تیم به پایان رسید.

*امیر قلعه‌نویی روی یک پرتاب اوت به شدت تصمیم داور اعتراض کرد و در نهایت منجر به تغییر نظر او شد.

🥇 بهترین بازیکن:

 آرمین سهرابیان از همان دقایق اولیه بازی نشان داد با انگیزه فراوان به دنبال تکرار نمایش‌های درخشانش در این فصل است و درحالی که با چند پاس بسیار خوب هم‌تیمی‌هایش را در موقعیت گلزنی قرار داده بود، در نهایت با یک ضربه سر تماشایی تک گل پیروزی‌بخش تیمش را به ثمر رساند تا به عنوان بهترین بازیکن هفته لقب بگیرد.

* اتفاق ویژه

 امیر قلعه‌نویی پس از شکست خانگی مقابل نساجی در هفته گذشته، این هفته برای برگشت به بالای جدول احتیاج مبرمی به این سه امتیاز داشت و در نهایت هم توانست از دیدار برابر تیم سخت‌باز ذوب‌آهن، سه امتیاز حیاتی با شاگردانش را دشت کند تا گل‌گهر با سه امتیاز اختلاف با صدر، به رده چهارم جدول برسد.

دیدگاه‌ها