کد خبر : 1849300 | 29 مهر 1401 ساعت 17:28 | 10.4K بازدید | 9 دیدگاه

بازی با ناتینگهام فارست ساده نیست

کلوپ: فوتبال نونیز غریزی است، او گل‌های بیشتری می‌زند

یورگن کلوپ در نشست خبری امروز خود از داروین نونیز تمجید کرد و گفت که او برای لیورپول بیشتر از اینها گل خواهد زد.

کلوپ: فوتبال نونیز غریزی است، او گل‌های بیشتری می‌زند

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول پس از دو پیروزی روحیه‌بخش برابر سیتی و وستهم به رده هفتم جدول لیگ برتر صعود کرده و فردا باید برابر تیم قعرنشین ناتینگهام فارست قرار بگیرد. به تدریج و با بازگشت مصدومان انتظار می رود شرایط قرمزها نسبت به ابتدای فصل بهتر شده و وارد کورس قهرمانی شوند. روی کاغذ لیورپول فردا شانس اول پیروزی است.

1755259

یورگن کلوپ، مربی لیورپول، در نشست خبری این بازی گفت:«بازی سختی پیش رو داریم. پس از بازی با وستهم، فقط امروز به شکل جدی تمرین کردیم و تمرین دیروز ریکاوری بود. فردا چند غایب داریم. نبی کیتا هنوز شرایط بازی را ندارد و مصدوم است. او فقط توانسته در بخش اول تمرینات حاضر شود و فعلا به دور از میادین است. کوناته از هفته بعد به تمرینات بر می گردد و چمبرلین هم به زودی به شرایط بازی می رسد. دو بازی سخت در یک هفته اخیر انجام داده ایم و بازی فردا هم قطعا دشوار خواهد بود.»

تک گل پیروزی بخش لیورپول برابر وستهم را داروین نونیز زد. کلوپ در مورد شرایط مهاجم اروگوئه‌ای اش گفت:«داروین همیشه باید آمادگی‌اش را حفظ کند. اینگونه بیشتر بازی خواهد کرد و بیشتر هم شاهد گلزنی‌اش خواهیم بود. فوتبال داروین غریزی است و نیازی نیست مرتب به او نکاتی را گوشزد کنم. تیم باید خودش را با سبک بازی او وفق بدهد و او خودش نیز باید با تیم هماهنگ شود. داروین نسبت به ابتدای فصل پیشرفت کرده ولی او می تواند بسیار بهتر از اینها شود. او دیروز مصدومیتی جزئی داشت و فردا شرایطش مشخص خواهد شد.»

1755258

کلوپ در مورد احتمال محرومیتش در بازی فردا گفت:«نگران نیستم و انتظار دارم فردا روی نیمکت تیم بنشینم، هرچند از این بابت مطمئن نیستم.»

کلوپ در مورد اخراج استیون جرارد از هدایت استون ویلا هم گفت:«مطمئنم که او از این وضعیت دشوار عبور خواهد کرد. امروز صبح با او مکالمه کوتاهی داشتم و طبیعتا ناراحت بود. او اهداف زیادی در استون ویلا داشت ولی اخراج شدن در مربیگری یک اتفاق عادی است و مهم این است که پس از آن چه واکنشی نشان دهیم. در تاریخ فوتبال شاهد اخراج مربیان بسیار بزرگ و نامداری بوده ایم و ایمان دارم که جرارد قدرتمندتر بر می گردد.»

دیدگاه‌ها