کد خبر : 1849319 | 29 مهر 1401 ساعت 19:59 | 13.5K بازدید | 9 دیدگاه

گرانیت ژاکا:

آرسنال باید تا جام جهانی صدرنشین باشد

گرانیت ژاکا، هافبک سوئیسی آرسنال، می‌گوید توپچی‌ها باید پیش از تعطیلی لیگ برتر به خاطر جام جهانی صدرنشینی خود را حفظ کنند.

آرسنال باید تا جام جهانی صدرنشین باشد

به گزارش "ورزش سه"، گرانیت ژاکا، ستاره سوئیسی خط میانی آرسنال، در فصل جاری با هدایت میکل آرتتا احیا شده است. عملکرد خوب ژاکا در این فصل او را به یکی از بازیکنان محبوب هواداران توپچی‌ها تبدیل کرده است.

ژاکا دیشب در لیگ اروپا و در دیدار مقابل آیندهوون گل پیروزی‌بخش تیمش را به ثمر رساند تا نشان دهد محبوبیت جدیدش بی‌علت نبوده است. این در حالی است که ژاکا مدتی پیش تا آستانه جدایی از آرسنال پیش رفته بود اما آرتتا بود که در لحظه آخر مداخله کرده و ستاره سوئیسی را به ماندن راضی کرد.

آرتتا بعد از بازی دیشب مقابل آیندهوون از ژاکا تقدیر کرد و گفت او بهترین بازیکن میدان بوده و به ثمر رساندن گل پیروزی حق او بوده است.

1755326

گرانیت ژاکا امروز در مصاحبه‌ای با دیلی‌میل گفت:" این روزها بهترین فوتبال عمرم را بازی می‌کنم؟ سوال سختی است. من برای رسیدن به این شرایط خیلی زحمت کشیده‌ام. حالا تجربه‌ام بیشتر شده. وقتی سن شما بالا می‌رود فوتبال‌تان هم تغییر می‌کند و به بازیکن دیگری تبدیل می‌شوید. خوشحالم که همه چیز طوری پیش می‌رود که همیشه رویایش را داشتم.

تا جام جهانی فقط چهار بازی دیگر در لیگ برتر داریم. تیمی که صدرنشین می‌شود باید سعی کند هر چه بیشتر در صدر بماند. اگر تا زمان جام جهانی صدرنشینی را ادامه بدهیم همه بازیکنان با روحیه بالا تیم را ترک می‌کنند و اگر این اتفاق بیفتد در برگشت هم می‌توانیم به صدرنشینی ادامه بدهیم. پس خیلی مهم است که تا جام جهانی صدرنشینی را هر طور شده حفظ کنیم".

دیدگاه‌ها