کد خبر : 1849328 | 29 مهر 1401 ساعت 20:40 | 33.4K بازدید | 46 دیدگاه

الکساندر کولاروف:

پپ با سیتی قهرمان چمپیونزلیگ می‌شود، شک نکنید

الکساندر کولاروف، ستاره سابق منچسترسیتی، می‌گوید پپ گواردیولا بدون شک با این تیم فاتح لیگ قهرمانان خواهد شد.

پپ با سیتی قهرمان چمپیونزلیگ می‌شود، شک نکنید

به گزارش "ورزش سه"، پپ گواردیولا اخیرا از سوی نشریه انگلیسی فورفورتو به عنوان بهترین مربی حال حاضر دنیای فوتبال انتخاب شد.

اما پپ منتقدینی هم دارد که می‌گویند او بعد از سالها حضور در منچسترسیتی و هزینه‌های سرسام‌آور اماراتی‌ها برای خرید بازیکنان مد نظرش تا کنون نتوانسته آرزوی مالکان باشگاه و هواداران یعنی فتح چمپیونزلیگ را محقق کند و در نتیجه حق او نیست که به خاطر عملکردش در منچسترسیتی به عنوان بهترین مربی دنیا معرفی شود.

منچسترسیتی در تاریخ خود قادر به قهرمانی در اروپا نشده و پپ گواردیولا با این تیم دو فصل پیش بیش از هر زمان دیگری به قهرمانی در چمپیونزلیگ نزدیک شد. اما پپ در فینال به چلسی باخت تا در رسیدن به این آرزوی سیتیزن‌ها ناکام بماند. گواردیولا و تیمش سال گذشته هم در مرحله نیمه‌نهایی در بازی‌هایی دراماتیک مقابل رئال مادرید ناکام شدند و نتوانست به فینال راه یابند.

اما الکساندر کولاروف، مدافع سابق منچسترسیتی، می‌گوید به گواردیولا اعتماد کامل دارد و مطمئن است او تا وقتی هدایت سیتی را به عهده دارد قهرمان اروپا خواهد شد.

1755336

او در یک مصاحبه گفت:" سیتی آنقدر کیفیت دارد که بتواند در همه جام‌ها مدعی باشد. پپ تیم را به سطح جدیدی ارتقا داده و در این سطح حفظ کرده. سیتی در دوران او به یکی از بهترین باشگاه‌های دنیا تبدیل شده است. این را امسال در جوایز توپ طلا دیدیم که سیتی را به عنوان بهترین باشگاه دنیا انتخاب کردند.

شکی نیست ما برای اینکه به بزرگانی مثل رئال مادرید و بارسلونا و بایرن برسیم باید خیلی کار کنیم ولی با حضور پپ چیزی کم نداریم و می‌دانیم به آنجا خواهیم رسید. سیتی مدعی اصلی قهرمانی در لیگ برتر است و من شک ندارم امسال هم قهرمان خواهد شد.

پپ فعلا در منچسترسیتی خواهد ماند و من کوچکترین شکی ندارم او با پیراهن سیتی فاتح لیگ قهرمانان خواهد شد. حتما آن روز را خواهیم دید و با هم جشن می‌گیریم".

دیدگاه‌ها