کد خبر : 1849330 | 29 مهر 1401 ساعت 20:36 | 3.8K بازدید | 0 دیدگاه

بازیکنانم همدل و سختکوش بودند؛

مهاجری: با حداقل‌ها جنگیدیم و امتیاز گرفتیم

سرمربی نفت مسجدسلیمان از تساوی برابر مس رفسنجان ابراز رضایت کرد.

مهاجری: با حداقل‌ها جنگیدیم و امتیاز گرفتیم

به گزارش ورزش سه، رضا مهاجری در نشست خبری پس از دیدار با مس رفسنجان حاضر شد و گفت: باید خوشحال باشیم و به بچه‌ها خسته نباشید بگویم که بعد از دو سه بازی که گل‌های زیادی خوردیم، توانستیم دروازه‌مان را مقابل تیم شایسته رفسنجان بسته نگه داریم. می‌دانستیم امروز با تیم سختکوشی بازی داریم؛ تیمی که کم گل خورده و فقط چهار گل خورده در لیگ دارد و جزو تیم‌های بالای جدول است و کادرفنی و بازیکنانش شایسته تقدیر هستند. به بچه‌های خودم هم خسته نباشید می‌گویم که جانانه جنگیدند.

وی افزود: متاسفانه از لحاظ روانی شرایطی برای تیم ما ایجاد کردند و گفتند بین اینها اختلاف است و مشکل دارند؛ این مسائل از بیرون به تیم ما تزریق شد و شاید جاهایی ما را عقب انداخت. امروز دیدید که با حداقل‌هایمان توانستیم مبارزه کنیم و بجنگیم؛ دست‌مان خیلی از جاها برای تعویض بسته بود اما بچه‌هایی که آمدند توانستند همان حداقل‌ها را معنی کنند و با تمام وجود بازی کردیم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان ادامه داد: درست است که این مساوی یک امتیاز داشت اما بعد از آن نتایج می‌تواند از نظر روحی و روانی به ما کمک کند‌. بچه‌ها زمانی که توپ داشتند خودباوری نداشتند که آن هم طبیعی است. خدا را شکر توانستیم یک امتیاز را بگیریم و اصطلاحا مقداری ریکاوری ذهنی کنیم و برای بازی مقابل ذوب آهن آماده شویم.

مهاجری در پاسخ به اینکه آیا حواشی نفت مسجدسلیمان جمع شده است گفت: من نمی‌دانم؛ وظیفه من در مستطیل سبز است و تمام تلاش خودم را می‌کنم که تیمم را برگردانم و خدا را شکر امروز بچه‌ها سختکوش بودند و بار روانی، انسجام، همدلی بالایی داشتند و پشت یکدیگر بودند و توانستند امتیاز باارزشی بگیرند.

او در پایان گفت: ما امروز موقعیت ایجاد کردیم و موقعیت چندانی هم به تیم مقابل ندادیم اما در مقابل روی انتقال‌ها توانستیم دو سه موقعیت خوب به دست بیاوریم که بازی صفر صفر شد. انشاالله که بتوانیم در ادامه موفق باشیم.

دیدگاه‌ها