کد خبر : 1849333 | 29 مهر 1401 ساعت 20:43 | 20.5K بازدید | 18 دیدگاه

سرنوشت متفاوت آلومینیوم با ذوب‌آهن

تغییر تاکتیک دیرهنگام و ناقص ساپینتو

در هفته دهم لیگ برتر، آبی‌ها هر چه زدند به در بسته خورد و شاگردان ساپینتو موفق نشدند لایه‌های دفاعی تیم رحمتی را باز کنند.

تغییر تاکتیک دیرهنگام و ناقص ساپینتو

به گزارش "ورزش سه"، استقلال بازی را با آرایش همیشگی خود یعنی ۳-۲-۱-۴ آغاز کرد اما در نیمه اول نتوانست حتی به دروازه اراکی‌ها نزدیک شود.

در نیمه دوم ساپینتو محتاط‌تر از بازی در فولادشهر عمل کرد و تا دقیقه ۸۷ به سیستم خود وفادار ماند و صرفا دو تغییر بازیکن را اعمال کرد. مهری به جای رضاوند آمد و مطهری که هفته‌های زیادی از ترکیب تیم دور مانده بود جانشین بابایی شد. تعویض‌هایی که منجر به تغییر آرایش تیم نشد اما روند حرکتی آبی‌ها را بهبود بخشید و این تیم توانست چندین موقعیت گل ایجاد کند که مهاجمان استقلال هر بار اسیر هنرنمایی‌های پورحمیدی شدند.

1755349
1755350

ساپینتو در فولادشهر خیلی زود بازی انتحاری را آغاز کرده بود و در دقیقه ۶۵ چشمی را از زمین خارج کرد و با اضافه شدن شهباززاده با نفرات بیشتری در خط حمله به شاگردان تارتار فشار آورد. البته در آن بازی قایدی تغییر پست داد و به پست شماره ۱۰ رفت تا پخش توپ را در میانه میدان به عهده بگیرد.

اما در این بازی و در دقیقه ۸۹ همان تعویض مشابه در فولادشهر تکرار شد اما نه پست قایدی تغییر کرد و نه زمان زیادی برای اعمال تغییرات باقی مانده بود.

سرانجام مهدی رحمتی توانست با ارائه نمایشی کاملا دفاعی با سیستم ۱-۳-۶ در مقابل استقلال که خودش سال‌ها به عنوان کاپیتان در این تیم حضور داشت، یک تساوی را کسب کند و دو امتیاز مهم را از آبی‌ها در راه قهرمانی بگیرد.

1755351
1755352

دیدگاه‌ها