کد خبر : 1849338 | 29 مهر 1401 ساعت 20:52 | 2.3K بازدید | 0 دیدگاه

این زمین‌ها در شان لیگ برتر نیست؛

مربی هوادار: پنالتی صد در صد ما را نگرفتند

ایمان عالمی مربی هوادار در کنفرانس خبری بعد از بازی با پیکان از شرایط بد زمین می‌گوید و از داوری گله‌مند است.

مربی هوادار: پنالتی صد در صد ما را نگرفتند

به گزارش"ورزش سه"، عالمی ابتدا در خصوص بازی گفت: اولا به همه حضار محترم خسته نباشید می‌گویم. ما می‌دانستیم که یک بازی بسیار سختی داریم و برنامه‌های خودمان را برای یک بازی سخت چیده بودیم؛ متاسفانه قبل از اینکه وارد زمین شویم زمین را دیدم و متوجه شدم که توپ و پا در زمین گیر می‌کند و مشکلات این چنینی وجود دارد ولی ما گفتیم به جریان بازی می‌رویم تا ببینیم بازی چطور می‌شود. وقتی بازی شروع شد تا دقیقه ۶۰ تیم ما بسیار خوب بازی کرد و از دقیقه ۶۰ به بعد شرایط متفاوت شد. نیمه اول در دقیقه ۲۵ گل خوردیم که من فکر می‌کنم قبل از گل قطعا روی حسین صادقی خطا اتفاق افتاد. البته من صحنه را ندیدم ولی حسین می‌گفت این اتفاق افتاده و از آن گذشت و توپ به گل تبدیل شد.

عالمی درباره شرایط هوادار بعد از دریافت گل اول گفت: بعد از گل ما توانستیم شرایط‌مان را جفت‌وجور کنیم. ولی متاسفانه صددرصد این را می‌دانم که روی جواد محمدی حتما پنالتی شده و متاسفانه آقای داور از این پنالتی گذر کرد و این موضوع شرایط ما را برهم ریخت. از دقیقه ۶۰ به بعد زمین مجال بازی به تیم ما و پیکان نمی‌داد و چند نفر از بازیکنان ما از شرایط بازی دور شدند که مجبور شدیم تعویض‌ها را شروع کنیم. من با آقای خلیفه سلطان صحبت می‌کردم و گفتند که این موضوع را گزارش می‌دهند اما گزارش برای ما امتیاز نمی‌شود! حالا ایشان همیشه زحمات خودشان را می‌کشند اما به نظر من باید توجه ویژه‌ای به این شرایط شود‌‌.

مربی هوادار ادامه داد: بعضی اوقات در شأن لیگ برتر نیست که این زمین‌ها چنین شرایطی داشته باشند تا ما در آنها بازی کنیم. در هر صورت امیدوارم دیگر چنین اتفاقاتی نیفتد ولی ما در کل امروز بازی سختی داشتیم و تیم پیکان تیم خوبی بود.

دیدگاه‌ها