کد خبر : 1849341 | 29 مهر 1401 ساعت 21:06 | 3.1K بازدید | 1 دیدگاه

پنالتی ما را نگرفتند، گل هوادار خطا بود

اعتراض باشگاه پیکان به قضاوت حمید حاج ملک

مدیررسانه باشگاه پیکان در نشست خبری بعد از بازی با هوادار نسبت به قضاوت حمید حاج ملک موضع گیری کرد.

اعتراض باشگاه پیکان به قضاوت حمید حاج ملک

به گزارش "ورزش سه"، قضاوت حمید حاج ملک داور گیلانی بر مسابقه پیکان و هوادار صدای اعضای هردو تیم را در آورد و اعتراض هایی به این موضوع انجام شد. بعد از پایان مسابقه علاوه بر گلایه هایی که مجتبی حسینی سرمربی پیکان نسبت به قضاوت حاج ملک داشت، امیر صادقی پناه مدیررسانه باشگاه پیکان نیز در این خصوص صحبت کرد.

مدیررسانه باشگاه پیکان در ابتدای نشست خبری مجتبی حسینی گفت: «متأسفانه پس از اینکه مجتبی حسینی و مجموعه پیکان تصمیم گرفتند در مورد داوری مسابقات صحبت نکنند احساس می‌کنیم این موضوع به ضرر ما می‌شود. ظاهرا فکر می‌کنند به این دلیل که پیکان تیمی جوان و بی‌حاشیه است می‌توانند ما را مورد ظلم قرار دهند. پیکان اهل سروصدا کردن نیست اما امروز خودتان شاهد بودید نیمکت کدام سمت سروصدا می‌آمد.»

او افزود: «قبل از گل اول تیم ما، صحنه‌ای درون محوطه جریمه هوادار اتفاق افتاد که داور باید برای ما پنالتی می‌گرفت. داور این صحنه را خطا گرفت اما بیرون از محوطه توپ را کاشت در حالی که کاملا واضح بود خطا داخل محوطه جریمه است.در نیمه دوم هم سوت های دیگری زده شد. روی گل دومی که ساسان حسینی به ثمر رساند و آفساید گرفتند، تردید داریم. از سوی دیگر معتقدیم که قبل از گل تیم هوادار بازیکن این تیم روی بازیکن ما خطای واضح انجام می دهد که داور تصمیم به ادامه بازی گرفت. امیدوارم کارشناسان بتوانند در این مورد نظر بدهند. به هر حال آنچه نباید اتفاق افتاد.»

دیدگاه‌ها