کد خبر : 1849348 | 29 مهر 1401 ساعت 21:31 | 11.4K بازدید | 7 دیدگاه

موضع مدیرعامل پرسپولیس درباره اعتراضات داوری

رضا درویش مدعی شد آنها به دنبال این خواهند بود تا به تصمیمات داوری احترام گذاشته و باعث کاهش دغدغه در این خصوص شوند.

موضع مدیرعامل پرسپولیس درباره اعتراضات داوری

به گزارش "ورزش سه"، تصمیمات بحث برانگیز داوری و اعتراضات تندی که طی فصول اخیر شکل گرفته در کنار موانع در اختیار داشتن کمک داور ویدئویی (VAR)، اکنون به بزرگترین مشکل در فوتبال ایران و لیگ برتر تبدیل شده است.

در این زمینه رضا درویش به عنوان مدیرعامل پرسپولیس مدعی است که بازیکنان و اعضای تیم‌ها باید با احترام بیشتر به داور و کاهش اعتراضات، به حل آن کمک کنند: اگر بناست فوتبال مان را با دنیا قیاس کنیم باید حواشی آن را با دنیا قیاس کنیم. در بازی دو شب پیش رئال مادرید که 3 گل زد و آفساید گرفت، حتی بازیکن دستش را برای اعتراض بالا نبرد. این اعتراضات هیچ وقت ثمر نداشته است. در خصوص همه تیم هاست و تیم من هم اعتراض داشته است. داور قاضی مطلق زمین است. ما که وی ای آر نداریم و هیچ وقت هم نشده که بابت اعتراض رای او عوض شود.

وی ادامه داد: حالا که هوادار نیست اما در نظر بگیرید که هوادار هم باشد و اعتراض داخل زمین جو را متشنج می‌کند. آقای گل محمدی در تمرین به بازیکنان گوشزد کردند که داور سوت زد اعتراضی نداشته باشید و حتی آقای پیروانی. اما بعضی اوقات فشار عصبی است. اما اگر بخواهید این ملکه ذهن شود که با سوتی اعتراض شود درست نیست. اگر می خواهیم به سطح اول فوتبال برسیم این نیست که بازیکن لژیونر داشته باشیم و باید در تمام ابعاد خودمان را به سطح فوتبال اروپا برسانیم.

دیدگاه‌ها