کد خبر : 1849352 | 29 مهر 1401 ساعت 21:38 | 21.5K بازدید | 13 دیدگاه

سه سال است بهترین گلر هستم

پورحمیدی: حق ندارم و شایسته تیم ملی نیستم؟

گلر آلومینیوم بعد از یک نمایش قابل قبول مقابل استقلال گلایه‌هایی از دعوت نشدن به تیم ملی مطرح کرد.

پورحمیدی: حق ندارم و شایسته تیم ملی نیستم؟

به گزارش "ورزش سه" حسین پورحمیدی، گلر موفق آلومینیوم در بازی امروز که یک کلین‌شیت دیگر به آمارش اضافه کرد، در خصوص این بازی مقابل استقلال به خبرنگاران گفت:"خداراشکر من تنها نبودم، تمام بازیکنان خیلی خوب بودند. انقدر خوب کار کردیم که همه ما بهترین بازیکن زمین بودیم. کتفم از پارسال در رفته و به زور بازی می‌کنم. من اصلا وقت تلف نکردم."

او در ادامه در خصوص تیم ملی گفت:"نمی‌خواهم در مورد بازی صحبت کنم. در مورد تیم ملی می‌خواهم صحبت کنم. من الان سه سال است در لیگ بازی می‌کنم. جزو بهترین ها بودم. هم کلین شیت هم همه چیز. نمی‌خواهم بگویم مثل گلر یک تیم ملی به من نگاه کنند اما می‌توانند به اردو دعوتم کنند. جزو گلرهای اردو باشم."

درخشش مقابل استقلال پرسشی بود که خبرنگار حاضر در میکسدزون در مورد ارتباط آن با نحوه جدایی‌اش از آبی‌ها از پورحمیدی پرسید و گلر ایرالکو در پاسخ گفت:" صد درصد. من اینجا بازی نکردم. انقدر دوست داشتم در استقلال کار کنم... خدایی خیلی دوست داشتم. رفتم انجا گفتم چرا اصلا بازی نکردم. دست من نبود البته. خداراشکر رفتم آلومینیوم الان سه سال است بهترینم. صد درصد از نظر انگیزه و بازی کردن مقابل تیم سابق خیلی متمرکز بودم که بهترین باشم."

ویدئو: 262598

دیدگاه‌ها