کد خبر : 1849355 | 29 مهر 1401 ساعت 21:41 | 29.4K بازدید | 18 دیدگاه

گراهام پاتر: این یونایتد، یونایتد اول فصل نیست

در آستانه بازی شنبه شب چلسی و یونایتد، گراهام پاتر، سرمربی چلسی، از تیم اریک تن هاخ تمجید کرد.

گراهام پاتر: این یونایتد، یونایتد اول فصل نیست

به گزارش "ورزش سه"، در مهمترین مصاف هفته سیزدهم لیگ برتر انگلستان، دو تیم چلسی و منچستریونایتد در استادیوم استمفورد بریج به مصاف یکدیگر می‌روند و گراهام پاتر به عنوان سرمربی آبی های لندن، برای دومین بار در این فصل در مقابل تیم تن هاخ قرار می گیرد.

در ابتدای فصل و هفته اول پریمیر لیگ، زمانی که پاتر هدایت برایتون را عهده دار بود، در الدترافورد مهمان منچستریونایتد بود و در کمال ناباوری، توانست با پیروزی از این بازی خارج شود و اولین برد تاریخِ برایتون را در الدترافورد رقم بزند.

حالا پس از گذشت سه ماه، با تیم جدیدش چلسی از منچستر میزبانی خواهد کرد و در نشست خبری پیش از بازی، صحبت هایی را حول محور منچستریونایتد عنوان کرده است.

پاتر در گفتگو با سایت گل گفت: "از آن زمان خیلی چیزها تغییر کرده و منچستریونایتد پیشرفت چشمگیری داشته است. آنها کیفیت بالایی دارند و در این مدت، توانستند خود را با لیگ برتر انگلستان تطبیق دهند. آنها روند طبیعی خود را در این مدت طی کردند و توانستند با یکدیگر سازگار و هماهنگ شوند.همچنین بازیکنان، تاکتیک های مربی خود را به خوبی درک کرده و با توانایی هایی که دارند توانسته اند این تاکتیک ها را عملی کنند.

همچنین گراهام پاتر راجع به بازیکنان شیاطین سرخ اظهار نظر کرد و گفت:" آنها بازیکنان بزرگی نظیر برونو فرناندز، مارکوس رشفورد و جیدون سانچو در تیم خود دارند که نقشی کلیدی ایفا می کنند و برای تیم ما تهدید بزرگی محسوب می شوند".

پس از دو باخت متوالی منچستر در هفته اول و دوم، روندی صعودی در تیم آقای تن هاخ وجود داشته و آنها توانسته اند در 9 بازی بعدی که در لیگ انگلیس انجام داده اند، 6 بازی را با پیروزی پشت سر بگذارند.

همچنین پس از ورود گراهام پاتر به چلسی، آنها هیچ بازی را در پریمیر لیگ بازنده نبوده اند و هر دو تیم در وضعیتی خوب به سر می برند.

در آستانه این بازی، علاوه بر حساسیت های این دیدار که بین دو تیم بزرگ انگلیسی برگزار می شود، تقابل نزدیک دو تیم در جدول، حساسیتِ این بازی را دوچندان کرده است.

چلسی با 20 امتیاز در رتبه چهارم جدول قرار دارد و منچستر با یک امتیاز کمتر، در رتبه پنجم جای گرفته است و هر دو تیم در بالای جدول در حال تلاش برای به دست آوردن حداکثر امتیازات هستند تا بتوانند فاصله شان با صدر جدول را به حداقل برسانند.

دیدگاه‌ها