کد خبر : 1849356 | 29 مهر 1401 ساعت 21:41 | 48.6K بازدید | 3 دیدگاه

یکی را داور اخراج کرد و یکی را رحمتی!

سید مهدی رحمتی، سرمربی تیم آلومینیوم اراک در جریان بازی با استقلال یکی از بازیکنانش را از روی نیمکت اخراج کرد و از او خواست راهی رختکن شود.

یکی را داور اخراج کرد و یکی را رحمتی!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اینکه تابلوی تعویض به علامت بیرون آمدن بازیکن شماره 8 آلومینیوم اراک (علیرضا نقی زاده) بالا رفت، زمانی که به کنار زمین آمد تا تعویض شود، مشخص نشد، چه رفتاری از خود بروز داد که مهدی رحمتی به شدت عصبانی شد! سرمربی تیم آلومینیوم اراک در حالی که می دانست، بازی بدون تماشاگر برگزار می شود و صدای او را همه می شنوند، خطاب به سرپرست تیم گفت: اخراج! برود رختکن و بعد خداحافظ.

1755372

برخی از دستیاران سید مهدی رحمتی از جمله حنیف عمران زاده تلاش کردند، مهدی رحمتی را از اجرای این تصمیم منصرف کنند اما سرمربی تیم آلومینیوم اراک تاکید داشت که نقی زاده روی نیمکت ننشیند و به رختکن برود و در نهایت هم این کار را انجام داد و با پوشیدن کاور به سمت رختکن رفت.

1755373

علیرضا نقی زاده یکی از بازیکنان کلیدی تیم آلومینیوم اراک بشمار می رود و پیش از بازی با استقلال زننده یکی از دو گل تیمش در بازی با مس کرمان بود.

گفته می شود، علیرضا نقی زاده نه به سبب دخالت در امور فنی تیم بلکه از روی خیر خواهی به مهدی رحمتی گفت: دوست ندارد، تعویض شود و می خواهد در زمین بماند، چون دارد خوب بازی می کند. با این حال مهدی رحمتی از این رفتار بازیکن تیمش ناراحت شد و در نهایت او را اخراج کرد.

1755370
1755371

 

 

دیدگاه‌ها