کد خبر : 1849367 | 29 مهر 1401 ساعت 22:55 | 12.6K بازدید | 18 دیدگاه

کورتوا: در قهرمانی رئال در CL نقش کلیدی داشتم

تیبو کورتوا، دروازه‌بان رئال مادرید، در مصاحبه‌ای با تلویزیون این باشگاه می‌گوید در قهرمانی فصل گذشته رئال در چمپیونزلیگ نقشی کلیدی داشته است.

کورتوا: در قهرمانی رئال در CL نقش کلیدی داشتم

به گزارش "ورزش سه"، تیبو کورتوا، سنگربان بلژیکی رئال مادرید، که در مراسم جوایز توپ طلا موفق شد جایزه یاشین را به خود اختصاص داده و به عنوان بهترین دروازه‌بان دنیا معرفی شود در مصاحبه‌ای مفصل با تلویزیون باشگاه رئال مادرید شرکت کرد.

او در این مصاحبه درباره جایزه یاشین و فصل گذشته رئال مادرید که با قهرمانی در لالیگا، لیگ قهرمانان و سوپرکاپ اسپانیا همراه بود صحبت کرد.

بهترین دروازه‌بان دنیا شدن
اینکه چنین چیزی را رسما شنیدم واقعا لذت‌بخش بود. من برای رئال مادرید بازی می‌کنم و فقط بهترین‌ها در این تیم هستند. هر روز نگاه کردن به جایزه یاشین لذت‌بخش است چون به من انگیزه می‌دهد و یادم می‌اندازد که باید به تلاش ادامه بدهم که مدام بهتر شوم و جوایز و جامهای بیشتری به دست بیاورم.

مهار پنالتی مسی در پارک دو پرنس
می‌دانستیم بازی سختی است. در نیمه اول ما را خیلی پرس کردند و من چند سیو داشتم. در اوایل نیمه دوم چند سیو دیگر هم داشتم. خیلی احساس اعتماد به نفس می‌کردم و می‌خواستم کلین‌شیت کنم. وقتی پنالتی اعلام شد و دیدم مسی می‌خواهد بزند به مربی دروازه‌بانهای رئال نگاه کردم و یاد حرفهایی افتادم که قبل از بازی زده بودیم. من و او هر دو فکر می‌کردیم مسی پنالتی را به آن سمت می‌زند و این شد که به همان طرف شیرجه زدم. سیو مهمی بود چون به ما اعتماد به نفس این را داد که پی‌اس‌جی را تحت فشار بگذاریم و در آخر نتیجه خوبی بگیریم که در بازی برگشت در برنابئو کمک‌مان کرد.

1755394

قهرمانی چمپیونزلیگ
من در بازی فینال چمپیونزلیگ چند سیو خیلی مهم و در واقع باورنکردنی داشتم. بعد از آن همه تلاش و ایثار واقعا لذت می‌بردم. این بهترین پایانی بود که می‌توانستیم برای فصل تصور کنیم. پاداش همه زحمت‌هایم در طول فصل را گرفتم. این بهترین بازی تیبو کورتوا برای رئال مادرید بود.

رویای من همیشه قهرمانی در چمپیونزلیگ بود و اینکه آنقدر خوب کار کنم و در خانه خودمان بهترین بازیکن میدان بشوم آنقدر برایم جذاب بود که هیچوقت فراموشش نخواهم کرد. آن بازی برای من و باشگاه تاریخی شد. زندگی ادامه دارد و حالا فصل جدیدی شروع شده ولی وقتی بازنشسته بشوم همچنان به اتفاقات آن بازی فکر خواهم کرد.

دیدگاه‌ها