کد خبر : 1849368 | 29 مهر 1401 ساعت 23:10 | 9.4K بازدید | 19 دیدگاه

شرمنده هواداران شدیم، هفته آینده جبران می‌کنیم

مهری: اکثر تیم‌ها برابر استقلال دفاعی بازی می‌کنند

بازیکن تیم فوتبال استقلال می گوید بازی بدون تماشاگر هیچ حس و حال و رمقی ندارد و بی روح است.

مهری: اکثر تیم‌ها برابر استقلال دفاعی بازی می‌کنند

به گزارش "ورزش سه"، استقلال نتوانست علی رغم بازی مالکانه، از سد آلومینیوم عبور کند. سعید مهری بازیکن آبی پوشان در پایان این دیدار و در جمع خبرنگاران گفت: همانطور که خودتان دیدید، بازی خیلی خوبی انجام دادیم ولی موقعیت‌هایمان گل نشد و شرمنده هواداران شدیم.

او درباره اینکه خودش نیز فرصت گلزنی داشت، پاسخ داد: تیم ما خیلی خوب بازی کرد اما توپ‌هایمان به بار ننشست. امیدوارم هفته آینده جبران کنیم.

وی در خصوص اینکه ساپینتو می‌گفت یک پنالتی استقلال دیده نشده گفت: در مورد داوری نظر خاصی ندارم.

بازیکن آبی پوشان در مورد اینکه تیم ها برابر آنها دفاع می کنند، گفت: اکثر تیم‌ها در ورزشگاه آزادی مقابل ما دفاعی بازی می‌کنند و این کارمان را سخت می‌کند. چون نمی‌توانیم از عمق نفوذ کنیم و باید فقط از کناره‌ها نفوذ کنیم. امیدوارم در هفته‌های آینده با تدابیر خوب بتوانیم جبران کنیم.

مهری درباره اینکه انجام بازی بدون حضور تماشاگران چه حس و حالی دارد، پاسخ داد: همین الان داشتم به این فکر می کردم. بازی بدون تماشاگر هیچ حس و حال و رمقی ندارد و بی روح است و هیچ لذتی ندارد. امیدوارم مشکلات هرچه سریعتر درست شود.

وی در پایان در پاسخ به سوالی درباره اینکه مشکل استقلال کجاست که در دیدار برابر تیم های تدافعی به مشکل می خورد، گفت: مشکلی نداریم و موقعیت‌های گل زیادی ایجاد کردیم و دروازه‌بان حریف خوب عمل کرد وگرنه ما خوب و شناور بازی می‌کنیم.

دیدگاه‌ها