کد خبر : 1849374 | 29 مهر 1401 ساعت 23:49 | 13.3K بازدید | 9 دیدگاه

رسمی: تمدید قرارداد گابریل ماگالائش با آرسنال

گابریل ماگالائش، مدافع برزیلی آرسنال، قرارداد خود را با این باشگاه تمدید کرد. او تا پنج سال دیگر بازیکن توپچی‌ها خواهد بود.

رسمی: تمدید قرارداد گابریل ماگالائش با آرسنال

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال که مدتی است سیاست اطمینان از حفظ بازیکنان مهم و کلیدی‌اش را دنبال می‌کند بعد از مذاکرات طولانی‌مدت با گابریل ماگالائش، دفاع وسط برزیلی‌اش، امروز با او به توافق رسید و قرارداد گابریل تا سال 2027 تمدید شد.  

توپچی‌ها امیدوارند این تمدید قرارداد شروع روند امضای تمدید قراردادهای چند بازیکن دیگر آرسنال باشد که میکل آرتتا آنها را بازیکنان مهم تیمش می‌داند و خواهان حفظ‌شان به هر قیمتی شده است.

1755399

رسانه‌های انگلیسی گزارش دادند امروز گابریل به همراه مدیران برنامه‌هایش در جلسه‌ای با مدیران ارشد باشگاه شرکت کردند و به توافق نهایی رسیدند. قرارداد قبلی گابریل تا سال 2025 اعتبار داشت و آرسنالی‌ها این قرارداد را دو سال دیگر تمدید کردند. این مدافع برزیلی در سپتامبر 2020 از باشگاه فرانسوی لیل به آرسنال پیوست.

گابریل 24ساله یکی از ارکان مهم دفاعی آرسنال در دوران مربی‌گری میکل آرتتا بوده است. در فصل جاری هم زوج او و ویلیام سالیبا عملکرد فوق‌العاده‌ای در مرکز خط دفاعی تیم‌شان داشته‌اند. گابریل تا کنون برای توپچی‌ها 83 بازی انجام داده و 9 گل به ثمر رسانده است. او امیدوار است به تیم ملی برزیل دعوت شده و در جام جهانی قطر برای سلسائو بازی کند.

گابریل بعد از تمدید قراردادش با آرسنال گفت:" در هر بازی وقتی وارد استادیوم خانگی‌مان می‌شویم هواداران هستند که تیم را به جلو می‌رانند. برای همین از اینکه اینجا هستم واقعا خوشحالم. آرسنال خانه من است. می‌خواهم در پیروزی‌های آرسنال نقش داشته باشم، با آرسنال جام به دست بیاورم و مدتها بازیکن این تیم بمانم. چون آرسنال خانه من است".

1755400

دیدگاه‌ها