کد خبر : 1847703 | 20 مهر 1401 ساعت 00:17 | 30.3K بازدید | 9 دیدگاه

رویای شیرین گابریل: گل کردن سانتر نیمار با ضربه سر

گابریل ماگالاش، مدافع آرسنال، می‌گوید نیمار از سالها پیش الگوی فوتبالی‌اش بوده و امیدوار است بعد از درخشش در آرسنال بتواند به رویای خود در جام جهانی قطر برسد.

رویای شیرین گابریل: گل کردن سانتر نیمار با ضربه سر

به گزارش "ورزش سه"، گابریل ماگالاش، مدافع برزیل آرسنال، یکی از بازیکنان برجسته این تیم در فصل جاری بوده و نقش مهمی در صدرنشینی تیم میکل آرتتا در لیگ برتر انگلیس داشته است.

اما گابریل با وجود درخشش با پیراهن آرسنال در فهرست اخیر دعوت‌شدگان به تیم ملی کشورش که از طرف تیته اعلام شد؛ در فهرست ملی‌پوشان برزیل جایی نداشت. دعوت نشدن گابریل باعث شد بازی کردن او در جام جهانی قطر در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد.

1752277

گابریل اما در مصاحبه با سایت باشگاه آرسنال می‌گوید بازی کردن در جام جهانی با پیراهن سلسائو رویای کودکی او بوده. این مدافع برزیل همچنین به ستایش نیمار پرداخت و گفت الگوی فوتبالی‌اش همیشه این ستاره پاری سن ژرمن بوده است.

1752278

مدافع برزیلی آرسنال در این مصاحبه گفت:" بله، تیم ملی خیلی جذاب است. دعوت شدن به تیم ملی یک مرحله خیلی مهم در زندگی فوتبالی یک فوتبالیست است. من خیلی دلم می‌خواهد بازی در تیم ملی را دوباره تجربه کنم. فعلا سعی‌‌ام این است در آرسنال تلاش کنم چون می‌دانم اگر اینجا خوب باشم فرصت‌ها از راه خواهد رسید.

وقتی در تیم ملی بازی می‌کنید این احساس را دارید که نماینده کشورتان و مردم‌تان هستید. هیچ حسی از این بهتر نیست. فوتبالیست‌های برزیلی از بچگی یک رویا دارند: پوشیدن تیم ملی کشورشان.

من از وقتی بچه بودم همیشه از تماشای بازی کردن نیمار خیلی لذت می‌بردم. من و نیمار در یک پست بازی نمی‌کنیم ولی او الگوی اصلی من است. همین امروز هم هوادار سرسخت نِی هستم. تا حالا فرصت پیش نیامده که کنار هم بازی کنیم ولی در تمرین‌ها کنار نیمار بوده‌ام و در اردوی تیم ملی هم از نزدیک با او دمخور بودم. من هوادار سرسخت نیمار هستم و امیدوارم خیلی زود با او همبازی شوم و سانترش را با ضربه سر برای سلسائو به گل تبدیل کنم. چه رویای شیرینی".

1752279

دیدگاه‌ها