کد خبر : 1849391 | 30 مهر 1401 ساعت 09:31 | 38K بازدید | 33 دیدگاه

گالتیه: مردم می‌آیند تا بازی مسی را ببینند

کریستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن، می‌گوید لیونل مسی بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است.

گالتیه: مردم می‌آیند تا بازی مسی را ببینند

به گزارش "وزش سه"، پاری سن ژرمن شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته دوازدهم لیگ فرانسه به مصاف آژاکسیو رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه 0-3 از سر راه بردارد. 
کیلیان امباپه دو گل در این بازی وارد دروازه حریف کرد که پاس هر دو گل را مسی ارسال کرد و گل دیگر پی اس جی را نیز خود این ستاره آرژانتینی روی پاس گل امباپه به ثمر رساند تا همکاری این دو بازیکن در این بازی سه امتیاز را برای تیم‌شان به ارمغان آورده باشد. 
گالتیه پس از پایان این دیدار در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت:« این بازی‌ها همیشه دشوار و حساس هستند. آژاکسیو به مدت 25 دقیقه نهایت تلاشش را کرد که ما را تحت فشار قرار دهد. از زمانی که فشار آنها کم شد و ما توانستیم مالکیت توپ را حفظ کنیم، موقعیت‌های بسیاری خلق کردیم که یکی از آنها هم منجر به گل اول شد. این بازیکنان توانستند از نظر تکنیکی نمایش بسیار خوبی را ارائه کنند.»

1755437
سرمربی پی اس جی درباره شرایط این بازی در نیمه دوم گفت:«سرعت در نیمه دوم تا حد قابل‌توجهی کم شد و ما کنترل تکنیکی این بازی را در دست داشتیم. لحظات بسیار مهمی هم داشتیم اما گل نزدیم و همین باعث شد که آژاکسیو پیش از دو گل زیبایی که زدیم امیدوار شود.»
او درباره گلی که مسی به ثمر رساند اضافه کرد:« مردم به ورزشگاه می‌آیند که بازی او را ببینند. او بهترین بازیکن تاریخ است. او دوست دارد با دیگران بازی کند و کیفیت انجام این کار را هم دارد. نمایش این بازیکن روی گل دوم ما واقعا فوق‌العاده بود.»
 

دیدگاه‌ها