کد خبر : 1849406 | 30 مهر 1401 ساعت 10:59 | 54.3K بازدید | 25 دیدگاه

دفاع عجیب از رونالدو: شاید به دستشویی رفت!

نانی، بازیکن سابق منچستریونایتد، اظهارات عجیبی را در دفاع از حرکت کریستیانو رونالدو در بازی برابر تاتنهام مطرح کرده است.

دفاع عجیب از رونالدو: شاید به دستشویی رفت!

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو روزهای سختی را در یونایتد سپری می‌کند و حرکتش برای ترک نیمکت و رفتن به رختکن پیش از پایان بازی برابر تاتنهام باعث شده که شرایط برای او دشوارتر از قبل شود. 
این ستاره پرتغالی به خاطر این رفتار از سوی باشگاه تنبیه و از فهرست این تیم برای دیدار حساس برابر چلسی کنار گذاشته شد. اریک تن‌هاخ هم تصمیم گرفت که او را به مبلغ یک میلیون پوند جریمه کند. 
او از روز گذشته به تنهایی در مجموعه تمرینی یونایتد مشغول تمرین است اما انتظار می‌‍رود که پس از بازی برابر چلسی بار دیگر به جمع هم‌تیمی‌هایش اضافه شود و به فهرست این تیم نیز برگردد. 
در حالی که در روزهای گذشته انتقادهای زیادی از رونالدو به خاطر این رفتار از سوی کارشناسان، بازیکنان سابق لیگ برتری و هواداران یونایتد شده است، به نظر می‌رسد که نانی با آنها هم نظر نیست. 

1755448
او در گفت‌وگو با خبرنگاری در پاسخ به سوال درباره این تصمیم رونالدو اظهار داشت:« شاید او مجبور بود هرچه زودتر به دستشویی برود و به همین دلیل تصمیم گرفت نیمکت را ترک کند و به رختکن برگردد.»
نانی که چند سال در یونایتد و تیم ملی پرتغال با رونالدو هم بازی بود سپس اضافه کرد:« همه می‌دانند که او چقدر حرفه‌ای است. او به سختی تلاش می‌کند تا در زمین حضور داشته باشد. شاید از این که فرصت بازی پیدا نکرد کمی عصبانی بود اما این اشتیاق او برای بازی کردن است. فکر می‌کنم این موضوع مهمی نیست چون احتمالا دلیلی برای این کار وجود دارد.»

 

دیدگاه‌ها