کد خبر : 1849409 | 30 مهر 1401 ساعت 11:11 | 11.6K بازدید | 0 دیدگاه

به‌زودی در جدول بالا می‌آییم

کاظمیان: از خودنمایی اصلا خوشم نمی‌آید

وینگر مس کرمان زننده گل اول تیمش در دیدار برابر صنعت نفت آبادان بود و راه پیروزی را برای این تیم هموار کرد.

کاظمیان: از خودنمایی اصلا خوشم نمی‌آید

به گزارش “ورزش سه”،  مس کرمان موفق شد با دو گل امین کاظمیان و محمد صالح محمدی صنعت نفت آبادان را از پیش رو بردارد. 
کاظمیان که در دقیقه ۱۱ نارنجی‌پوشان را به گل رساند در خصوص این دیدار به خبرنگار ما گفت: طبق نظر کادرفنی پیش رفتیم و به نتیجه‌ای که می‌خواستیم دست پیدا کردیم و این برد بسیار به موقع بود.
او در مورد روند خوب مس در خانه ادامه داد: ما نزدیک به دو سال با مس در خانه نباختیم و در بازی با هوادار این طلسم شکسته شد. برای ما همه امتیازها مهم است اما امتیازهای خانگی حیاتی‌تر است. در بیرون از خانه هم خوب بازی می‌کنیم اما بدشانس هستیم. 
این بازیکن در مورد گلی که زد توضیح داد: بچه‌ها خیلی در این گل نقش داشتند. من از همان اول منتظر زدن گل بودم چون در دقیقه ۵ و ۶ هم موقعیت داشتم و در نهایت، در دقیقه ۱۱ به ثمر نشست. طبق ایده کادرفنی از راه‌هایی که می خواستیم به گل رسیدیم. 
وی در مورد اینکه به آقای گلی فکر می‌کند یا خیر عنوان کرد: برای اینکه روند رو به رشد داشته باشم تلاش می کنم اما آدمی نیستم به دنبال نشان دادن خودم باشم. مهم این است که نتیجه بگیریم و حال تیم خوب باشد و بعد از آن به گلزنی فکر می کنم. 
کاظمیان در مورد غیبتش در دیدار قبلی با آلومینیوم گفت: من آنفولانزا گرفته بودم و شرایط جسمی خوبی نداشتم، خدا را شکر زود خوب شدم و برگشتم تا بتوانم به تیمم کمک کنم.
وینگر مس کرمان در مورد دیدار هفته آینده با پرسپولیس گفت: بازی با پرسپولیس هم حساسیت‌های خاص خودش را دارد. ما برای کسب نتیجه تلاش می کنیم، هر تیمی نقطه ضعف دارد و ما هم آن را شناسایی می‌کنیم و از این طریق به پرسپولیس ضربه می‌زنیم. من مثل همه تیم منتظر بازی در آزادی هستم و دوست دارم این تجربه برای ما بهترین باشد.
کاظمیان در پایان یادآور شد: ما به زودی در جدول مسابقات پیشرفت می‌کنیم. کادر فنی و بچه‌ها همه در تلاش هستند تا بهترین نتایج برای مس رقم‌ بخورد.

دیدگاه‌ها