کد خبر : 1849423 | 30 مهر 1401 ساعت 11:41 | 72.9K بازدید | 28 دیدگاه

انقلاب ژاوی در بارسا: هر چهار کاپیتان می‌روند

ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، به دنبال ایجاد تغییرات اساسی در ترکیب این تیم است.

انقلاب ژاوی در بارسا: هر چهار کاپیتان می‌روند

به گزارش "ورزش سه"، حضور ژاوی در بارسا باعث شد که این تیم از شرایط بحرانی خارج شده و بسیاری به آینده او روی نیمکت این تیم امیدوار شوند.
این مربی جوان کاتالان تغییرات بسیاری را در این تیم ایجاد کرد و انگیزه زیادی به بازیکنان این تیم داد تا بار دیگر به خودباوری برسند و بتوانند با تیم‌های بزرگ اروپایی رقابت کنند. 
اما حالا به نظر می‌رسد که تغییرات در نظر گرفته شده از سوی او وارد فاز جدیدی شده است و شاید فصل آینده خبری از چهار کاپیتان فعلی این تیم که بازیکنان قدیمی و با سابقه در نوکمپ هستند نباشد. 
این چهار کاپیتان شامل سرخیو بوسکتس، جرارد پیکه، جوردی آلبا و سرجی روبرتو هستند و ESPN خبر داده است که آنها که همگی پیش از این هم‌بازی ژاوی در دوران حضورش در بارسا بودند دیگر جایی در برنامه‌های او به عنوان مربی ندارند. 

1749600
قرارداد بوسکتس و سرجی روبرتو در تابستان سال آینده به پایان می‌رسد و آنها می‌توانند از ژانویه 2023 پیش قراردادی با هر باشگاهی امضا کنند اما پیکه و آلبا هنوز یک فصل دیگر با این باشگاه قرارداد دارند. 
این در حالی است که پیکه و آلبا دیگر جایی در ترکیب اصلی این تیم ندارد و سرجی روبرتو نیز به دلیل مصدومیت دیگر بازیکنان این تیم توانسته فرصت بازی پیدا کند اما بوسکتس همچنان بازیکن ثابت این تیم است. 
او قصد دارد تصمیم نهایی‌اش را پس از جام جهانی 2022 قطر بگیرد اما یکی از گزینه‌های اصلی او حضور در لیگ آمریکا است. 
سن نقش مهمی را در این تصمیم ایفا می‌کند چون سرجی روبرتو جوان‌ترین بازیکن در این بین با 30 سال سن است. از سوی دیگر، دستمزد دریافتی بالای این بازیکنان نیز باعث شده است که باشگاه هم از جدایی آنها استقبال کند. 
حالا باید دید که آیا برنامه ژاوی برای جوان‌سازی این تیم و ایجاد تغییرات با فروش بازیکنان قدیمی عملی خواهد شد یا خیر.

 

دیدگاه‌ها