کد خبر : 1849427 | 30 مهر 1401 ساعت 11:51 | 11.6K بازدید | 0 دیدگاه

سورپرایز ادامه‌دار ساکت الهامی با بازیکنان جوان

سرمربی هوادار در هفته‌های اخیر از چند بازیکن جوان در ترکیب تیمش بهره برده و این بازیکنان امیدوار به درخشش مقابل استقلال هستند.

سورپرایز ادامه‌دار ساکت الهامی با بازیکنان جوان

به گزارش "ورزش سه"، هوادار در شرایطی در بازی مقابل پیکان به تساوی رسید که این تیم در هفته‌های اخیر روند خوبی را پیش گرفته و جالب اینکه ساکت الهامی در کنار بازیکنان باتجربه از جوانان هم بهره می‌برد.

الهامی، در دو بازی گذشته برابر ملوان و پیکان از محمد حسینی بازیکن زیر ۲۳ سال هوادار که فصل گذشته شاگرد یحیی در پرسپولیس بود اما شانش بازی پیدا نمی‌کرد در ترکیب ثابت و از ابتدا بهره برد.

1755470

سرمربی هوادار، در نیمه دوم دیدار برابر پیکان از محمد عباسی دیگر بازیکن زیر بیست و سه سال هوادار که سومین فصل حضور خود را در جمع هوادار سپری می کند برای نخستین بار در یک دیدار رسمی استفاده کرد. محمد عباسی در بازی دوستانه پیش‌فصل به استقلال گل زده بود و باید دید در این هفته فرصت بازی در لیگ مقابل شاگردان ساپینتو را پیدا می‌کند یا خیر.

ساکت الهامی از ابتدای فصل تا به حالا به صورت ثابت و یا در نیمه دوم از وینگر چپ و راست دیگری نیز بهره می برد که نخستین تجربه لیگ برتری خود را پشت سر می گذارد. محسن سفیدچقایی که از خوشه طلایی لیگ یکی به هوادار آمده دیگر سورپرایز ساکت در هوادار بوده است که تکنیک بالا و حمل توپ سریعی دارد و در سایت های آماری نیز در فاکتور دریبلینگ چندین مرتبه در صدر بازیکنان لیگ برتری قرار گرفته است. او در بازی مقابل پیکان نیز چند موقعیت خطرناک خلق کرد.

1755469

مهدی‌ مهدی‌خانی، دیگر مهاجم جوان هوادار است که از پرسپولیس راهی این تیم شد و امیدوار به پیدا کردن جایگاه ثابت در جمع هواداری‌ها است. ساکت الهامی همچنین جوانان دیگری نیز در اختیار دارد و باید دید که چه زمانی از آنها استفاده خواهد کرد.

هوادار جوان‌تر شده در پایان هفته دهم در جایگاه دهم قرار دارد و در آخرین بازی لیگ، پیش از تعطیلات باید به مصاف استقلال تهران برود. بدون شک جوان‌های هوادار به اندازه استقلالی‌های سابق این تیم برای این مسابقه حساس انگیزه دارند.

1755472

دیدگاه‌ها