کد خبر : 1849437 | 30 مهر 1401 ساعت 12:27 | 24.7K بازدید | 3 دیدگاه

بی‌اعتنایی روجر اشمیت، سوژه رسانه‌ها شد

لایک سرمربی بنفیکا به پرتاب گلوله کاغذی!

سرمربی بنفیکا نسبت به گلوله کاغذی که به پشت سر او برخورد کرد، واکنش جالبی از خود نشان داد.

لایک سرمربی بنفیکا به پرتاب گلوله کاغذی!

به گزارش "ورزش سه"، بزرگترین دیدار هفته دهم لیگ برتر پرتغال به کام یاران طارمی تمام نشد. در کلاسیکوی بزرگ این کشور، پورتو در استادیوم دراگائو با یک گل برابر بنفیکا تن به شکست داد. اخراج استفن اوستاکیو در دقیقه 27، تمام برنامه های سرجیو کونسیسائو را به هم ریخت.

راجر اشمیت، مربی موفق و 55 ساله بنفیکا توانست مچ کونسیسائو را در ورزشگاه اختصاصی پورتو بخواباند. البته که بیش از 60 دقیقه بازی با یک یار کمتر، عامل مهمی در ثبت این نتیجه برای آبی‌وسفیدهای بندرنشین بود. با این حال، نمی توان از نتایج خوب این سرمربی آلمانی در نخستین فصل حضورش در بنفیکا چشم پوشی کرد.

اشمیت که از دسته چهارم آلمان گرفته تا لیگ های هلند، اتریش و چین سابقه قهرمانی با تیم هایی نظیر آیندهون، سالزبورگ و بیجینگ گوان را در کارنامه دارد، فصل را به بهترین شکل ممکن آغاز کرده و تاکنون با 9 پیروزی، یک تساوی و بدون شکست، صدرنشین لیگای پرتغالی است.

1755488
1755492
1755490

شب گذشته و بعد از پیروزی برابر پورتو، اتفاق عجیب و جالب توجهی برای این سرمربی باتجربه رخ داد. پس از سوت پایان بازی، درحالیکه اشمیت جشن جنجالی را کنار زمین و با اعضای نیمکت تیمش برپا کرده بود، در حال عبور از زمین مسابقه بود که مورد هدف یکی از افراد حاضر در استادیوم قرار گرفت.

یک گلوله کاغذی مچاله شده از پشت سر به سمت اشمیت پرتاب شد و به سرمربی بنفیکا برخورد کرد. اینگونه به نظر می رسید که شی پرتاب شده وزن خاصی نداشته و مشکلی هم برای سرمربی تیم برنده ایجاد نکرده اما عکس‌العمل او به این صحنه جالب توجه بود.

اشمیت که در حال عبور از زمین استادیوم دراگائو و حرکت به سمت رختکن بود، پس از برخورد این شی پرتابی، بدون اینکه حتی به عقب برگردد، انگشت شست خود را به نشانه تأیید یا همان لایک بالا آورد و به مسیرش ادامه داد. برخورد جالب توجه اشمیت با این صحنه، در رسانه های پرتغالی نیز بازتاب داشته است.

البته با توجه به وزن کم این وسیله پرتابی، مشخص نیست از سمت هواداران پورتو بوده و یا یکی از اعضای تیم بنفیکا این وسیله را به سوی او پرتاب کرده است.

1755489
1755491
1755493

دیدگاه‌ها