کد خبر : 1849440 | 30 مهر 1401 ساعت 12:40 | 26.8K بازدید | 27 دیدگاه

حمایت پاتر از تن‌هاخ: خط زدن رونالدو درست بود

گراهام پاتر، سرمربی چلسی، از تصمیم اریک تن‌هاخ در برخورد با کریستیانو رونالدو دفاع کرد.

حمایت پاتر از تن‌هاخ: خط زدن رونالدو درست بود

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد روز شنبه در چارچوب رقابت‌های هفته سیزدهم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه استمفوردبریج به مصاف چلسی خواهد رفت. 
شاگردان تن‌هاخ در حالی قدم به این بازی خواهند گذاشت که رونالدو به دلیل اتفاقاتی که در جریان پیروزی این تیم برابر تاتنهام رخ داد از فهرست بازیکنان این دیدار خط خورده است. 
این ستاره پرتغالی در حالی که هنوز سوت پایان بازی برابر تاتنهام به صدا درنیامده بود تصمیم گرفت که نیمکت را ترک کند و راهی رختکن شود. این اقدام با واکنش جدی مدیران یونایتد و تن‌هاخ روبه‌رو شد، آن‌ها او را از فهرست بازی برابر چلسی کنار گذاشتند و یک میلیون پوند هم جریمه کردند. 

1755192
پاتر در نشست خبری پیش از این بازی در این‌باره گفت:« این موضعی است که تن‌هاخ اتخاذ کرده و گاهی شما باید چنین کاری را انجام دهید و باشگاه هم از او حمایت کرده است. من از داستان کامل باخبر نیستم بنابراین اظهارنظر در این‌باره برایم دشوار است اما از نظر فلسفی، شما گاهی باید تصمیمی را بگیرید که فکر می‌کنید برای تیم، فرهنگ باشگاه و محیطی که در آن قرار دارید خوب و درست است.»
سرمربی چلسی با اشاره به نتایج احتمالی این تصمیم اظهار داشت:« این انتخاب شاید عواقبی داشته باشد و شاید حتی این عواقب به ضرر سرمربی تمام شود اما اگر فکر می‌کنید که تصمیم درستی است، باید تحت هر شرایطی آن را عملی کنید.»

 

دیدگاه‌ها