کد خبر : 1849451 | 30 مهر 1401 ساعت 13:27 | 4.8K بازدید | 3 دیدگاه

این مدافع می‌خواهد در جام جهانی باشد؛

لحظه‌ای که سهرابیان سه امتیاز را به گل‌گهر رساند

مدافع میانی تیم فوتبال گل‌گهر در جریان پیروزی یک بر صفر مقابل شاگردان مهدی تارتار زننده گل سه امتیازی تیمش شد.

لحظه‌ای که سهرابیان سه امتیاز را به گل‌گهر رساند

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته یکی از دیدارهای روز دوم هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه قاسم سلیمانی شهر سیرجان برگزار شد و شاگردان امیر قلعه‌نویی که هفته گذشته مقابل نساجی مازندران سه امتیاز مسابقه را به میهمان خودشان واگذار کرده بودند، در این مسابقه هر طور شده به دنبال کسب امتیازات کامل بودند.
اگرچه بازی با یک حمله سریع از ذوب آهن در دقیقه یک آغاز شد ولی در ادامه آبی پوشان سیرجانی توانستند نبض کار را در اختیار بگیرند و در ادامه پس از اینکه چند حمله آنها به ثمر ننشست با ضربه سر آرمین سهرابیان کمی آنطرف‌تر از تیرک دوم روی ارسال کرنر وسلی گومز برزیلی به گل اول مسابقه دست یافتند. این گل از سهرابیان در نهایت چیزی بود که نتیجه بازی را تعیین کرد و سه امتیاز ارزشمند این مسابقه را با وجود موقعیت‌هایی که در ادامه ایجاد شد به حساب گل‌گهر واریز کرد.

ویدئو: 262579


سهرابیان که در ابتدای لیگ بیستم به جمع شاگردان امیر قلعه‌نویی اضافه شد حالا در سومین سال همکاری خود با این باشگاه قرار دارد و با توجه به تجربه دو سال گذشته و توانایی‌هایی که دارد یکی از بازیکنان کلیدی تیم به‌شمار می‌رود. او این روزها یکی از بازیکنان ثابت اردوهای تیم ملی با کی‌روش هم محسوب می‌شود تا انگیزه زیادی برای درخشش در مسابقات لیگ برتر و تحقق رویای رسیدن به جام جهانی در سر داشته باشد. البته او در این راه رقبای مدعی‌ای پیش رو دارد و درنهایت باید دید انتخاب نهایی کی‌روش برای حضور در قلب خط دفاعی کدام بازیکنان هستند. 
گل‌گهر با پیروزی یک گله مقابل ذوب آهن با ضربه سهرابیان 18 امتیازی شد و در رتبه چهارم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

1755515
1755516
لحظه‌ای که سهرابیان با پرواز خود توانست یکی از بهترین خطوط دفاعی لیگ را تسلیم کند و پنجمین گل فصل را در دهمین هفته مسابقات وارد دروازه شاگردان مهدی تارتار کرد.
1755517

عکس‌ها از ابوالفضل امیرزاده

دیدگاه‌ها