کد خبر : 1849457 | 30 مهر 1401 ساعت 13:59 | 13.8K بازدید | 2 دیدگاه

غیبت عجیب دو خارجی سپاهان در فهرست بازی تراکتور

نام مانوئل فرناندز و نیلسون جونیور به عنوان دو بازیکن خارجی سپاهان در فهرست بازیکنانش مقابل تراکتور دیده نشد.

غیبت عجیب دو خارجی سپاهان در فهرست بازی تراکتور

به گزارش "ورزش سه"، طلایی‌پوشان اصفهانی در حالی موفق شدند با نتیجه 4 بر 2 مقابل تراکتور به برتری دست پیدا کنند که یکی از نکات قابل توجه این مسابقه غیبت مانوئل فرناندز و نیلسون جونیور در فهرست بازیکنان این تیم بود.
این غیبت در حالی رخ داد که فرناندز پس از رهایی از مصدومیت در مصاف با صنعت نفت آبادان برای دقایقی وارد میدان شد ولی در مورد نیلسون جونیور شرایط متفاوت است و این مدافع برزیلی پس از حضور چند دقیقه‎‌‌ای در مقابل هوادار در دو دیدار بعدی تیمش مقابل صنعت نفت آبادان و تراکتور برخلاف همیشه دیگر فرصت بازی به دست نیاورد.
فرناندز و جونیور از جمله‌ خریدهای خارجی سپاهان به شمار می‌روند که اولین دیدار فصل برابر استقلال هر دو به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شدند ولی از هفته‌ دوم تا ششم این دو در میان بازیکنان کلیدی تیم بودند که البته درباره هافبک سرشناس پرتغالی این حضور تا قبل از هفته ششم و تعطیلات لیگ برتر به دلیل فیفادی بود.
حالا اما در شرایطی که به نظر نمی‌رسد دور ماندن جونیور و فرناندز از فهرست بازیکنان تیم مصدومیت باشد، باید دید در مصاف آینده طلایی پوشان اصفهانی که در رفسنجان مقابل مس خواهد بود این دو چه شرایطی خواهند داشت و باید دید آیا دوباره فرصت قرار گرفتن در ترکیب تیم پیش از جام جهانی را پیدا می‌کنند یا خیر.
گفتنی است این اتفاق در شرایطی رخ داده و این دو بازیکن از فهرست تیم جاماندند که مورایس در قلب خط دفاعی طی سه بازی اخیر به زوج رناتو و دانشگر اعتماد کرده و در خط میانی هم با استفاده از محمد قربانی و بازگشت جلال علی محمدی از مصدومیت، و البته حضور تاثیرگذار مسعود ریگی و محمد کریمی شرایط به شکلی متفاوت نسبت به هفته‌های ابتدایی در حال رقم خوردن است و این دو بازیکن خارجی کار آسانی برای بازپس گرفتن جایگاه خود در ترکیب اصلی تیم ندارند.

دیدگاه‌ها