کد خبر : 1849464 | 30 مهر 1401 ساعت 14:37 | 13.6K بازدید | 13 دیدگاه

نمی‌دانم داوران چه مشکلی با من دارند؛

محمدی: می‌خواهم گلزنی به استقلال را تکرار کنم

محمدی، مهاجم هوادار از انگیزه‌اش برای تکرار گلزنی به استقلال می‌گوید.

محمدی: می‌خواهم گلزنی به استقلال را تکرار کنم

به گزارش "ورزش سه"، محمد جواد محمدی، مهاجم هوادار روز گذشته مقابل پیکان در یک صحنه مشکوک در محوطه جریمه سرنگون شد اما داور پنالتی نگرفت‌. او در مورد این بازی و مسابقه این هفته هوادار با استقلال صحبت کرد.

محمدی در ابتدا گفت: بازی با پیکان بازی خیلی خوبی بود. نیمه اول کامل در اختیار ما بود. روی یک اتفاق که فکر می‌کنم خطاهم روی حسین صادقی اتفاق افتاد گل خوردیم. مهاجم آنها حسین را زد و همان توپ گل شد اما داور خطا نگرفت و نمی‌دانم دلیلش چه بود. سریع به بازی برگشتیم و گل مساوی را زدیم. در نیمه دوم هم تا دقیقه ۶۵ خوب بودیم ولی چمن آنقدر نامناسب بود، جان همه بازیکنان را گرفت و نتوانستیم کارهای تاکتیکی را انجام دهیم. بازی خداراشکر مساوی شد ولی می‌توانستیم ببریم و موقعیت‌های دیگری هم داشتیم.

محمدی در خصوص صحنه مشکوک به پنالتی که رویش اتفاق افتاد گفت: در نیمه اول صد در صد روی من پنالتی بود؛ جای استوک بازیکن حریف هنوز روی پایم است. نمی‌دانم داوران با من مشکل دارند یا با تیمم. ما یک فصل و نیم است که با هوادار در لیگ برتر بازی می‌کنیم و داوران دو تا برای‌مان پنالتی گرفته‌اند.

او در مورد داوری ادامه داد: در بازی مس کرمان من تک به تک شدم و کل کارشناسان لیگ نظر دادند که بازیکن‌شان باید اخراج می‌شد ولی داور نگرفت. این بازی هم یک پنالتی صد در صد را روی من نگرفتند. ما در این یک سال و نیم یکی، دو بازی سود کردیم و بالای ده بازی ضرر کردیم. همین چیزها باعث می‌شود تیم در افت برود و نتیجه نگیرد.

محمدی که سابقه بازی در استقلال و گل زدن به این تیم را دارد در خصوص بازی این هفته‌شان با آبی‌ها گفت: ما جمعه با استقلال داریم. ما جلوی تیم‌های بزرگ انگیزه زیادی داریم چون هواداران زیادی دارند. صد در صد برای امتیاز مقابل استقلال بازی می‌کنیم. من خودم هم یک سال استقلال بودم و تلاش می‌کنم جلوی این تیم با انگیزه بالا قرار بگیرم. انشاالله جمعه بتوانم هم برای خودم هم تیمم موثر باشم. هر بازیکنی دوست دارد به استقلال گل بزند، من هم سابقه گلزنی دارم و امیدوارم بتوانم تکرارش کنم.

1755526

دیدگاه‌ها