کد خبر : 1849465 | 30 مهر 1401 ساعت 14:20 | 47.3K بازدید | 28 دیدگاه

پاپو گومز:

امشب به راحتی رئال را در برنابئو شکست می‌دهیم!

پاپو گومز، ستاره آرژانتینی سویا، نه تنها پیروزی برابر رئال در برنابئو را غیرممکن نمی داند که معتقد است امشب به راحتی پیروز خواهند شد.

امشب به راحتی رئال را در برنابئو شکست می‌دهیم!

به گزارش "ورزش سه"، امشب رئال مادرید در برنابئو میزبان سویاست. کهکشانی ها در صدر جدول لالیگا قرار دارند ولی سویا که شروع خوبی نداشته، در رده دوازدهم قرار دارد. سویا با مربی جدیدش خورخه سامپائولی، شرایط بهتری پیدا کرده ولی هنوز با رتبه های بالای جدول فاصله دارد. سویا سال‌هاست که نتوانسته در برنابئو برابر رئال پیروز شود ولی پاپو گومز، ستاره آرژانتینی، معتقد است این کار غیرممکن نیست.

1755519

گومز در آستانه بازی سویا و رئال به مارکا گفت:«سامپائولی همان مربی‌ همیشگی است. او در تیم ملی آرژانتین مربی من بود و باید بگویم که بسیار شجاع است و از بازیکنانش می خواهد با شهامت بازی کنند. تیم های او هجومی هستند و با اینکه هر سه روز بازی داریم و فرصت زیادی برای کار با تیم نداشته اما می توان ایده های او را در تیم مشاهده کرد. ما با سامپائولی شرایط بهتری پیدا کرده ایم.»

گومز در مورد شانس پیروزی برابر رئال گفت:«غیرممکن وجود ندارد. ما تیم فوق العاده خوبی هستیم و بازیکنان بزرگ و باکیفیتی داریم. در بازی های اخیر برابر بیلبائو، والنسیا و دورتموند ثابت کردیم که متحول شده ایم. شاید برابر مایورکا بدترین بازی ما زیر نظر سامپائولی بود ولی در نهایت برنده شدیم. معتقدم به راحتی می توانیم در برنابئو رئال را شکست دهیم. نباید در این بازی امتیاز از دست بدهیم و معتقدم می توان با ارائه یک بازی خوب به پیروزی رسید. خیلی مهم است که بازی را خوب شروع کنیم و اگر بتوانیم ایده های مربی را در زمین به درستی پیاده کنیم، دست پر میدان را ترک خواهیم کرد.»

دیدگاه‌ها