کد خبر : 1849485 | 30 مهر 1401 ساعت 16:14 | 71K بازدید | 4 دیدگاه

درخشش کاپیتان تیم ملی با ۲ گل؛

آتش‌بازی طیبی برای تعقیب بارسلونا

ستاره ایرانی پالما در برد پُر گل تیمش مقابل لوانته نمایش درخشانی داشت.

آتش‌بازی طیبی برای تعقیب بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مسابقات معوقه هفته پنجم لیگا ناسیونال فوتسال اسپانیا، تیم پالما در حالی که حسین طیبی را مثل دو دیدار اخیرش در اختیار داشت و مسلم اولادقباد را در فهرست نفرات خود نمی‌دید، از ساعت ۱۴ امروز(به وقت ایران) به مصاف لوانته رفت.

تیم پالما که پس از یک شکست در دوران جام ملت‌های آسیا، با بازگشت ستاره‌های ایرانی خود در دو دیدار اخیرش به برتری رسیده و همچنان در بالای جدول لیگا اسپانیا مانده بود، امروز هم با درخشش حسین طیبی، کاپیتان تیم ملی توانست در یک بازی حساس از سد لوانته عبور کند و سه امتیاز را به دست بیاورد.

حسین طیبی که پس از آقای گلی در جام ملت‌های آسیا، نخستین بازی خود برای پالما در لیگا ناسیونال اسپانیا را دو هفته قبل مقابل کوردوبا انجام داده و دو گل به ثمر رسانده بود و هفته قبل نیز روی یکی از گل‌های تیمش برابر ریبرا ناوارا تاثیرگذاری داشت، امروز هم توانست در دیدار با لوانته موثر ظاهر شود.

1755547

کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران در دقیقه ۱۲ دیدار امروز مقابل لوانته از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد و در دقیقه ۳۲ هم در حالی که تیمش با نتیجه ۳ بر ۲ عقب افتاده بود، توانست گل تساوی را بزند تا به بازی برگردند و در آخرین دقیقه هم گل برتری را به ثمر رسانند و به پیروزی ارزشمند برسند.

تیم فوتسال پالما در روزی که طیبی دو گل به ثمر رساند و در لیگا اسپانیا ۴ گله شد، به برتری پُر گل ۴ بر ۳ مقابل لوانته دست یافت تا ۱۳ امتیازی شود و با دو امتیاز کمتر نسبت به بارسلونا صدرنشین، در جایگاه دوم جدول این رقابت‌ها قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها