کد خبر : 1849487 | 30 مهر 1401 ساعت 16:25 | 19.4K بازدید | 2 دیدگاه

وسلی گومز بالاخره خودنمایی کرد

آخرین خرید تیم فوتبال گل‌گهر پس از یک نمایش خوب در مقابل نساجی در جریان پیروزی برابر ذوب آهن نیز یکی از بهترین نفرات این تیم بود.

وسلی گومز بالاخره خودنمایی کرد

به گزارش "ورزش سه"، وسلی گومز به عنوان آخرین خرید گل‌گهر و برای پر کردن جای سعید صادقی که به پرسپولیس پیوست تا پس از سال‌ها حضور در تیم‌های مختلف لیگ برزیل و همینطور دوره‌ای در ویسل کوبه ژاپن ماجراجویی جدیدی را در ایران آغاز کند.
او در دیدار ابتدایی فصل برابر تراکتور به دلیل دیر اضافه شدن به اردوی تیم که در روزهایی پایانی آن در ترکیه اتفاق افتاد، فرصت بازی پیدا نکرد و امیر قلعه‌نویی سعی کرد رفته رفته این هافبک 31 ساله را به ترکیب تیمش اضافه کند.
او در دیدار هفته دوم مقابل مس رفسنجان 9 دقیقه و در مقابل سپاهان یک دقیقه فرصت بازی به دست آورد. از دیدار هفته پنجم این بازیکن برزیلی فرصت بیشتری به دست آورد و پس از حضور 59 دقیقه‌ای و 45 دقیقه‌ای مقابل ملوان و سپس پیکان، در مقابل استقلال روی نیمکت نشست. با این حال در مصاف با نساجی مازندران 28 دقیقه بازی کرد و سپس بار دیگر مانند دیدار برابر ملوان و پیکان در مقابل ذوب آهن در هفته دهم از ابتدا وارد زمین شد؛ جایی که او توانست بهترین نمایش خود را  ارائه کند.
گومز که امیر قلعه‌نویی حساب ویژه‌ای روی خلاقیت و قدرت بازیسازی او باز کرده در مصاف با نساجی مازندران نمایش خوبی داشت و سرانجام در دیدار مقابل ذوب‌آهن اولین پاس گل خود را روی یک ضربه کرنر ثبت کرد. علاوه بر این او یکبار توانست خودش را در موقعیت تک به تک با فرعباسی قرار بدهد که شوت او با واکنش خوب گلر ذوب آهن برگشت داده شد و در جریان مسابقه هم در کنار سهرابیان بهترین بازیکن تیمش بود.
به نظر می‌رسد گومز رفته رفته در حال رسیدن به شرایط مطلوبی قرار گرفته و در دیدار سخت هفته یازدهم گل گهر مقابل فولاد خوزستان در ورزشگاه فولاد آره‌نا می‌تواند مهره کلیدی‌ای برای سیرجانی‌ها باشد. ضمن اینکه تعطیلاتی طولانی مدت نیز پیش روی این بازیکن و لیگ برتر فوتبال ایران قرار دارد که می‌تواند زمان مناسب برای تطبیق بیشتر با سیستم امیرقلعه نویی را به این هافبک برزیلی بدهد تا شاید مانند برخی بازیکنان خارجی دیگر نظیر جان واریو که برای این مربی بازی کرده‌اند به مهره‌ای تاثیرگذار بدل شود.

1755549

دیدگاه‌ها