کد خبر : 1849489 | 30 مهر 1401 ساعت 16:35 | 8.1K بازدید | 6 دیدگاه

مانچینی: می‌خواستم استعفا بدهم ولی پشیمان شدم

روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، می‌گوید پس از ناکامی در صعود به جام جهانی 2022 به کناره‌گیری از هدایت آتزوری فکر کرده بود.

مانچینی: می‌خواستم استعفا بدهم ولی پشیمان شدم

به گزارش "ورزش سه"، روبرتو مانچینی بعد از ناکامی ایتالیا در صعود به جام جهانی 2022 به فکر استعفا از سرمربیگری این تیم افتاده بود. تیم ملی ایتالیا که قهرمان یورو 2020 شده بود و تصور می شد پس از ناکامی از راهیابی به جام جهانی 2018 جبران مافات کند، بار دیگر از رسیدن به مهمترین رویداد فوتبالی دنیا باز ماند.

1748207

مانچینی در گفت‌و‌گو با نشریه گاتزتا دلواسپورت گفت:«در مسیر صعود به جام جهانی ما مرتکب اشتباهاتی شدیم و البته شما باید کمی خوش‌شانس هم باشید. اتفاقی که در یورو 2020 رخ داد و ما با شایستگی قهرمان آن شدیم. باید شکست‌ها را هم بپذیریم، حتی اگر سخت باشند و از اول شروع کنیم. در مرحله انتخابی ما همیشه تیم اول گروه بودیم و حتی در بازی‌مان مقابل سوئیس در بازل هم بر اوضاع مسلط بودیم. در بازی دوم مقابل سوئیس در رُم کار کمی سخت‌تر بود و بعد هم آن پنالتی دقیقه 89 که از دست دادیم. در گروهی که در آن قرار داشتیم، شرایط طوری بود که اجازه می‌داد با همه مشکلات و مصدومانی که داشتیم، بتوانیم با آرامش کارمان را پیش ببریم و بیشتر هم بابت همین موضوع حسرت می‌خورم.»

1701171

مانچینی ادامه داد:«صرف‌نظر از بازی برابر مقدونیه که یک بازی نفرین شده بود و ما در دقیقه 94 با اولین شوت حریف گل خوردیم، ما در حالی به پلی‌آف رفته بودیم که حتی یک شکست هم نداشتیم. من همیشه برای هدایت تیم ملی انگیزه داشتم و این دو بازی اخیرمان در لیگ ملت‌ها که باعث شد به مرحله نهایی برسیم هم یاری دهنده بود اما از الان سخت‌ترین ماه(شروع جام جهانی) آغاز می‌شود. زمانی که اوضاع خوب پیش نمی‌رود، کاملاً مشخص است که مسئولیت با سرمربی است. به همین دلیل من به کناره‌گیری از تیم ملی هم فکر کردم ولی پشیمان شدم.»

دیدگاه‌ها