کد خبر : 1849498 | 30 مهر 1401 ساعت 17:30 | 18.2K بازدید | 59 دیدگاه

در این مورد تردید ندارم

اینیستا: بارسلونا این فصل قهرمان لالیگا می‌شود

آندرس اینیستا، اسطوره بارسلونا، هیچ تردیدی ندارد که این تیم در فصل جاری می تواند بالاتر از رئال قهرمانی لالیگا را کسب کند.

اینیستا: بارسلونا این فصل قهرمان لالیگا می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، آندرس اینیستا در تابستان 2018 از بارسلونا جدا شد و به ویسل کوبه ژاپن پیوست. او در این باشگاه 108 بازی انجام داده و به روزهای پایانی فوتبالش نزدیک می شود. ستاره 38 ساله سابق تیم ملی اسپانیا رویای بازگشت به بارسلونا را دارد.

1709870

او در مصاحبه جدیدش در مورد بازگشت به بارسلونا گفت:«قطعا دیگر به عنوان بازیکن به کار بارسلونا نمی آیم و غیرممکن است روزی دوباره برای بارسا بازی کنم. من الان در این سن توان رقابت با هافبک های کنونی بارسا را ندارم ولی به بازگشت به عنوان مربی یا مدیر ورزشی فکر می کنم. ببینیم در سال های آینده چه خواهد شد.»

اینیستا در مورد بهترین خاطره اش در بارسلونا گفت:«تمام قهرمانی هایم با بارسلونا بهترین خاطرات هستند ولی گلی که در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان سال 2009 به چلسی زدم، فراموش نشدنی است. با همان گل به فینال رفتیم و سپس قهرمان شدیم.»

1697266

بارسا پس از شکست 3-1 از رئال در ال‌کلاسیکو صدر جدول را از دست داد و فعلا با سه امتیاز اختلاف در رده دوم قرار دارد. اینیستا در مورد شانس قهرمانی بارسا در لالیگا گفت:«بارسا امسال تیم بسیار خوبی دارد و در همه پست ها دو بازیکن خوب می بینیم. بارسا تیم بسیار کاملی است و البته که شانس بالایی برای قهرمانی لالیگا دارد. من همیشه روی بارسا حساب می کنم و در این مورد هیچ تردیدی ندارم. از نظر من بارسا قهرمان لالیگا می شود.»

دیدگاه‌ها