کد خبر : 1849513 | 30 مهر 1401 ساعت 18:54 | 8.9K بازدید | 5 دیدگاه

ورود کمیته اخلاق به احتمال شرط‌بندی روی شهرخودرو

نایب رئیس فدراسیون بعد از جلسه تعیین وضعیت باشگاه شهرخودرو در خصوص شرایط این باشگاه گفت‌وگو کرد.

ورود کمیته اخلاق به احتمال شرط‌بندی روی شهرخودرو

به گزارش "ورزش سه"، شهرخودرو که تا همین چند فصل پیش سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را نیز کسب کرده بود پس از سقوط به لیگ یک امتیازش به امید وحدت واگذار شد و این تیم نیز با نتایج عجیب و غریب در سراشیبی سقوط به دسته دو قرار دارد.

امروز جلسه تعیین وضعیت باشگاه شهرخودرو مشهد برگزار شد و منصور قنبر زاده در خصوص این باشگاه گفت: باشگاه شهرخودرو مشهد با مشکلات و اختلاف های داخلی‌ای که داشت به شان و اعتبار مسابقات لیگ یک لطمه وارد شده بود و به همین دلیل برای تعیین تکلیف این باشگاه نشستی با حضور مالک این باشگاه و نماینده هیئت فوتبال استان خراسان رضوی برگزار کردیم.

او در مورد احتمال شرط‌بندی روی این تیم هم توضیح داد: بحث‌های شرط بندی در مورد شرایط این تیم هم مطرح شده که کمیته‌های انضباطی و اخلاق فدراسیون فوتبال به این مساله رسیدگی خواهند کرد.

نایب رئیس فدراسیون در مورد مالکیت این باشگاه گفت: با توجه به اسناد مالکیت و آگهی در روزنامه رسمی مالک باشگاه کاملا مشخص است و بعد از جلسه ای که امروز برگزار کردیم صورت‌جلسه ای مشترک به امضای حاضرین در جلسه رسید و بر این اساس فرصتی دو هفته ای به مالک باشگاه داده شد تا برای حل مشکلات این باشگاه اقدام کند.

دیدگاه‌ها