کد خبر : 1849548 | 30 مهر 1401 ساعت 22:09 | 134.4K بازدید | 23 دیدگاه

رافائل واران با چشمان اشک‌بار زمین را ترک کرد

یک ستاره دیگر هم از جام جهانی کم شد؟ (عکس)

ستاره خط دفاعی منچستر یونایتد به دلیل مصدومیت شدید مجبور به ترک زمین شد و به نظر می رسد که جام جهانی را از دست داده باشد.

یک ستاره دیگر هم از جام جهانی کم شد؟ (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رافائل واران درست یک ساعت بعد از بازی امشب چلسی و یونایتد در استمفوردبریج مصدوم شد. او با وجود اینکه مداوی زیادی رویش انجام نشد، مجبور به ترک زمین شد. چشمان اشک‌بار مدافع یونایتد در لحظه ترک زمین این شبهه را ایجاد کرد که آیا او جام جهانی 2022 را از دست داده یا خیر.

این مدافع فرانسوی در فصل جاری کنار مارتینز در دفاع میانی یونایتد عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت. شیاطین سرخ با درخشش او طی 7 بازی اخیر، 5 بار دروازه خود را بسته نگه داشته بودند و امشب به دنبال کسب بردی مهم در خانه چلسی بود اما یک مصدومیت شدید همه چیز را خراب کرد.

1755695

درست یک ساعت از زمان بازی گذشته بود که واران در جدال با اوبامیانگ سر تصاحب توپ روی زمین افتاده و نشانه هایی از مصدومیت را از خود بروز داد. ابتدا به نظر می رسید که چیز خاصی نیست و حرکت مدافع یونایتد بیشتر ظاهری بوده اما چند لحظه بعد مشخص شد که دردی که واران می کشد، واقعی است. او مدت زیادی روی زمین بود و زمانی که بلند شد، برای ترک زمین با چشمانی اشک‌بار توسط هم‌تیمی های خود تا کنار خط همراهی شد که در حال دلداری دادن به این بازیکن بودند.

با توجه به این واقعیت که واران در چند وقت اخیر مصدومیت های زیادی را متحمل شده است؛ احتمال یک مصدومیت دردسرساز دیگر برای او وجود دارد؛ مصدومیتی که می تواند حضور او در جام جهانی 2022 قطر را تحت الشعاع قرار داده و این بازیکن را به یکی دیگر از غایبان بزرگ جام تبدیل کند. واران البته بدون برانکارد و با پای خود زمین را ترک کرد که می تواند یک امیدواری برای او و هواداران تیم ملی فرانسه باشد. برای دانستن زمان قطعی اما باید حداقل تا فردا و اعلام جواب آزمایش‌های صورت گرفته منتظر بمانیم.

1755696

دیدگاه‌ها