کد خبر : 1849558 | 30 مهر 1401 ساعت 23:43 | 32.7K بازدید | 16 دیدگاه

اینیستا: دوست دارم به بارسا برگردم

آندرس اینیستا، اسطوره باشگاه بارسلونا، که این روزها در ژاپن فوتبال بازی می‌کند می‌گوید بعد از پایان فوتبالش دوست دارد به بارسا برگردد.

اینیستا: دوست دارم به بارسا برگردم

به گزارش "ورزش سه"، آندرس اینیستا، یکی از اسطوره‌های باشگاه بارسلونا، است که از محبوب‌ترین بازیکنان تاریخ این باشگاه به حساب می‌آید. اینیستا با پیراهن بلوگرانا به یکی از بزرگترین هافبک‌‌های دنیای فوتبال تبدیل شد و سالها بازوبند کاپیتانی را به بازو می‌بست.

1755718

اینیستا در یک مصاحبه اعلام کرد دوست دارد وقتی کفش‌ها را آویخت و به عنوان بازیکن با فوتبال خداحافظی کرد به بارسلونا برگردد و به این باشگاه خدمت کند.

اینیستا در سال 2018 بلوگرانا را ترک کرد و به ژاپن رفت تا با باشگاه ویسل کوبه قرارداد امضا کند. این پایان دوران پرافتخار شانزده ساله حضورش در بارسلونا بود. اینیستا با پیراهن تیم محبوبش تنها چهار بار فاتح چمپیونزلیگ شده بود.

1755717

اینیستا که این روزها در ویسل کوبه ژاپن بازی می‌کند در مصاحبه خود با یک پادکست اسپانیایی گفت:" اینطور نیست که دلم نخواهد به بارسا برگردم. خیلی هم خوشحال می‌شوم ولی مساله اینجا است که که دوران من به عنوان فوتبالیست گذشته است و دیگر نمی‌توانم با بچه‌هایی که الان آنجا بازی می‌کنند رقابت کنم.

دوست دارم به بارسا برگردم. دوست دارم یاد بگیرم و بعد به عنوان یک مربی یا در نقش مدیر ورزشی به باشگاه خدمت کنم. اول باید در حوزه‌های مختلف آموزش ببینم و تمرین کنم. باید صبر کنیم و ببینیم چه پیش می‌آید".

دیدگاه‌ها