کد خبر : 1849577 | 01 آبان 1401 ساعت 09:39 | 15K بازدید | 20 دیدگاه

آنچلوتی: باید در این فصل دشوار دوام بیاوریم و ببریم

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، از این که تیمش توانست با بازگشت به بازی برابر سویا پیروزی شود ابراز خوشحالی کرد.

آنچلوتی: باید در این فصل دشوار دوام بیاوریم و ببریم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته یازدهم لالیگا به مصاف سویا رفت و موفق شد با نتیجه 1-3 برابر این تیم به پیروزی برسد. 
لوکا موردیچ، گل اول این بازی را به ثمر رساند اما سویا موفق شد بازی را به تساوی بکشاند. هرچند رئال پس از دریافت این گل پا پس نکشید و توانست با دو گل لوکاس واسکز و فدریکو والورده برابر حریف به پیروزی شود. 
آنچلوتی پس از پایان این بازی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت:« تعویض‌ها انرژی بیشتری به این تیم داد. گل دوم با پاس فوق‌العاده آسنسیو به وینیسیوس همراه بود. این منابعی است که روی رختکن داریم. وقتی بازیکنانی که فرصت بازی کمتری دارند به زمین می‌روند و خوب بازی می‌کنند یعنی این تیم سالم است. ما باید این فصل طولانی و دشوار را تحمل کنیم و به پیروزی در دیدارها ادامه دهیم.»

1750735
سرمربی رئال با اشاره به شرایط تیمش گفت:« نمی‌دانم که آیا این قابل‌اعتمادترین تیمی است که تا به حال داشته‌ام یا خیر اما تیمی است که من به عنوان مربی دوستش دارم. این تیمی است که باعث دردسرم نمی‌شود و این بسیار قابل احترام است. آنها در زمینه کیفیت یکی از بهترین تیم‌هایی هستند که داشته‌ام، اگر بهترین نباشند.»
او درباره وضعیت کریم بنزما اضافه کرد:« کریم بازیکن مهمی برای ماست و در نیم فصل دوم اهمیت او برای ما بیشتر خواهد شد. ما نگرانی‌ از بابت او نداریم چون مصدومیتش جزئی است.»
این مربی ایتالیایی با اشاره به درخشش فدریکو والورده و وضعیت او گفت:« من با شرطی که با او بستم ریسک زیادی را پذیرفتم چون سال گذشته فقط یک گل زد. من به ندرت با بازیکنان شرط بندم. او روزی برنده توپ طلا خواهد شد اما الان کمی زود است. او پس از بازی کمی احساس درد در پایش داشت و باید ببینیم که مشکلش چه بوده است.»

 

دیدگاه‌ها