کد خبر : 1849587 | 01 آبان 1401 ساعت 10:30 | 4.5K بازدید | 1 دیدگاه

لیگ برتر فوتسال ایران؛

جنگ صدرنشینی ملی‌پوشان در قزوین

حساس‌ترین دیدار هفته دهم لیگ برتر فوتسال امروز در قزوین برگزار می‌شود.

جنگ صدرنشینی ملی‌پوشان در قزوین

به گزارش "ورزش سه"، هفته دهم لیگ برتر فوتسال ایران امروز با برگزاری پنج دیدار دیگر به پایان می‌رسد. در حساس‌ترین بازی این هفته کراپ الوند میزبان مس سونگون است. این دیدار شش امتیازی، صحنه تقابل تیم های اول و دوم جدول رده‌بندی است که می تواند سرنوشت نیم فصل اول را هم تا حد زیادی تعیین کند.

شاگردان اسماعیل تقی‌پور که با 24 امتیاز در صدر جدول رده‌بندی حضور دارند، امروز مهمان کراپ 22 امتیازی هستند که پشت سر آنها در مکان دوم حضور دارد. مس تا اینجای کار 8 برد و یک باخت داشته و کراپ از 9 بازی صاحب 7 برد، یک باخت و یک مساوی شده است.

مس سونگون با پیروزی مقابل فرش آرا در هفته هشتم، به عنوان صدرنشین راهی تعطیلات یک‌ونیم ماهه لیگ برتر شد و در شروع دوباره مسابقات نیز 4-1 در تبریز از سد فولاد زرند گذشت تا رتبه نخست خود را حفظ کند. در سمت مقابل کراپی حضور دارد که بعد از باخت به سن‌ایچ، طی دو هفته دو برد کسب کرد و تا رده دوم بالا آمد تا تقابل امروز را به تقابلی جذاب و شش امتیازی تبدیل کند.

حضور پرتعداد ملی‌پوشان و رویارویی مهدی جاوید، بهترین گلزن لیگ برتر فوتسال با سعید مومنی، دروازه‌بان تیم ملی که عملکرد بسیار خوبی در جام ملت‌های آسیا 2022 داشت از دیگر جذابیت‌های این دیدار است.

دیدگاه‌ها