کد خبر : 1849610 | 01 آبان 1401 ساعت 11:24 | 39.7K بازدید | 5 دیدگاه

ماشین‌های امتیازگیری لیگ برتر؛

جنگ ستاره‌های سابق و فعلی تیم ملی علنی شد!

بعد از گذشت پنج هفته از لیگ برتر والیبال شاهد یک اتفاق جالب هستیم.

جنگ ستاره‌های سابق و فعلی تیم ملی علنی شد!

به گزارش "ورزش سه"، چهارشنبه هفته گذشته لیگ برتر والیبال ایران هفته پنجم خود را پشت سر گذاشت. فولاد سیرجان با اقتدار و آمار برد 100 درصدی در صدر جدول قرار گرفته و تیم‌های هورسان رامسر، لبنیات هراز آمل و پیکان تهران در تعقیب سیرجانی‌ها هستند.

به جز حساسیت‌های جدولی و تیمی که قطعا تا انتهای رقابت‌ها پابرجا خواهد بود و حتی رفته رفته بر جذابیت آن افزوده می شود، دوئل‌های فردی نیز نگاه‌ها را به سمت خود جلب می کند که شاید پست پشت‌خط‌زن مهم‌ترین آن باشد.

در بین پشت‌خط‌زن‌های حاضر در لیگ برتر والیبال امین اسماعیل نژاد، امیر غفور و پوریا یلی به شکل ویژه‌تری نگاه‌ها را به سمت خود جلب کرده‌اند و روند امتیازگیری آن ها در هفته پنجم نیز نوید یک دوئل جذاب در این پست را در لیگ برتر می دهد.

*امین اسماعیل‌نژاد
ستاره تیم ملی والیبال ایران در لیگ ملت‌ها چند ماه عجیب و پرحاشیه را سپری کرد. در حقیقت به اسماعیل نژاد وعده داده شده بود که با وجود مدت زمان باقی مانده تا پایان خدمت سربازی‌اش، در این فصل لیگ برای هر تیمی که می خواهد توپ بزند اما این اتفاق رخ نداد و او بعد از کش وقوس‌های فراوان پیراهن پاس گرگان را بر تن کرد. اسماعیل نژاد در جریان دیدار پاس گرگان برابر ایفاسرام اردکان 28 امتیاز کسب کرد تا نشان دهد که با وجود اتفاقات رخ داده در فرم فوق‌العاده‌ای به سر می‌برد.

1755818

*امیر غفور
یکی از بهترین بازیکنان والیبال ایران در یک دهه اخیر همچنان در 31 سالگی نیز والیبالیستی تعیین‌کننده است. غفور رسما از تیم ملی خداحافظی نکرده اما در دو رقابت اخیر یعنی لیگ ملت ها و قهرمانی جهان خبری از حضور او در لیست بهروز عطایی نبود. غفور که فصل پیش برای سپاهان توپ می‌زد در این فصل راهی شهداب یزد شده و بعد از پنج هفته جزو بهترین‌های مدافع عنوان قهرمانی بوده است. او در جریان پیروزی اخیر شهداب برابر مس رفسنجان 23 امتیاز کسب کرد تا نشان دهد که همچنان جزو بهترین‌های ایران در پست خودش است.

1755819

*پوریا یلی
بازیکن این فصل ایفاسرام یکی از مهم‌ترین ستاره های فصل گذشته لیگ برتر والیبال ایران بود و نقش مهمی در صعود پیکان به فینال مسابقات ایفا کرد. او اخیرا نیز بالاتر از بردیا سعادت در ترکیب شروع‌کننده تیم ملی ب والیبال ایران در رقابت‌های کشورهای اسلامی قرار گرفت و یکی از دلایل اصلی قهرمانی تیم ملی در آن مسابقات بود. یلی در جریان شکست ایفاسرام اردکان مقابل پاس گرگان بهترین بازیکن تیمش بود و 22 امتیاز به دست آورد تا یک بار دیگر قابلیت های خود را به رخ کشیده باشد.

1755821

به این سه ستاره، دیگر پشت‌خط‌زن‌های لیگ برتر والیبال را هم اضافه کنید که انگیزه های زیادی برای پوشیدن پیراهن تیم ملی دارند. همچنین دو لژیونر والیبال ایران یعنی بردیا سعادت و صابر کاظمی که در ترکیه و قطر به دنبال بهترین عملکرد برای جلب نظر کادر فنی تیم ملی والیبال هستند.

دیدگاه‌ها