کد خبر : 1849615 | 01 آبان 1401 ساعت 11:52 | 17.3K بازدید | 3 دیدگاه

کارلوس کی‌روش با گرگ‌ها می‌رقصد

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران روز گذشته دوباره در جمع خبرنگاران حاضر شد تا از آخرین اوضاع تیم ملی خبر بدهد.

کارلوس کی‌روش با گرگ‌ها می‌رقصد

به گزارش ورزش سه، تمرین روز گذشته تیم ملی دقایقی برای عکاسان باز بود و آنها از تلاش بازیکنان تصاویری ثبت کردند؛ البته چون هنوز تعداد نفرات در اردوی تیم ملی کامل نیست، عکاسان موفق نشدند تصویر خیلی خاصی را از این جلسه تمرینی بگیرند.

با این حال مطابق سنوات اخیر، ستاره اصلی تمرینات کسی جز خود کارلوس کی‌روش نبود که این روزها، تصویری کاملا متفاوت از گذشته را برای ما به نمایش می‌گذارد. او بشاش و خندان و شوخ‌طبع است و در صحبت‌هایش سعی می‌کند امیدوارانه به مسائل نگاه کند؛ تفاوتی بزرگ با گذشته‌ای که از او به خاطر داشتیم که در این روزها استرس نزدیک شدن جام جهانی جوری کلافه‌اش می‌کرد که همه را با خود به جایی می‌برد که نطق‌ها را بکشد.

کی‌روش در ویدئوی کوتاهی که از تمرین تیم ملی بیرون آمده، در لحظه‌ای که گوشی موبایل یکی از خبرنگاران بوق می‌خورد، فرصت شوخی با او را از دست نمی‌دهد و با خنده نکته‌ای درباره این آهنگ به زبان می‌آورد و این احتمالا همان چیزی است که او در اولین مصاحبه‌اش گفته بود؛ اینکه بازگشتش به ایران همراه با پیشرفت‌های فردی بوده و حالا شخص و مربی بهتری نسبت به گذشته محسوب می‌شود.

1755831

از بین تصاویری که از فعالیت روز گذشته کارلوس کی‌روش منتشر شد، این عکس کمی جالب‌تر از بقیه بود. جایی که مرد پرتغالی در بخشی از تمرینات تیم ملی، مقابل بازیکنان ایستاده و احتمالا قصد دارد آنچه را که قرار است در این آیتم انجام شود، به آنها نشان بدهد؛ ژستی که بی‌شباهت به رقص نیست.

کی‌روش با گرمکن مجید و لبخندی که در همه لحظات اردو از صورتش پاک نمی‌شود؛ اگر چند سال پیش، این را به فوتبال‌دوستی می‌گفتید، به عقل شما شک می‌کرد!

تیم ملی ایران با اتمام مسابقات باشگاهی، وارد فاز تازه‌ای از تمرینات آماده‌سازی خواهد شد تا خود را آماده رقصیدن با گرگ‌های گروه خود در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر کند.

1755830

دیدگاه‌ها