کد خبر : 1849631 | 01 آبان 1401 ساعت 12:40 | 11.3K بازدید | 9 دیدگاه

ادامه رکوردشکنی مودریچ: جشن 450 بازی با گلزنی

لوکا مودریچ، ستاره رئال مادرید، شب گذشته برای چهارصد و پنجاهمین بار با پیراهن این تیم به میدان رفت.

ادامه رکوردشکنی مودریچ: جشن 450 بازی با گلزنی

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته یازدهم لالیگا به مصاف سویا رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه 1-3 شکست دهد. 
گل اول این بازی را مودریچ برای رئال مادرید به ثمر رساند و پس از این که سویا بازی را به تساوی کشاند، این لوکاس واسکز و فدریکو والورده بودند که توانستند دو گل دیگر را برای تیم کارلو آنچلوتی بزنند تا سه امتیاز این بازی از آن آنها شود و با خیال آسوده در صدر جدول رده‌بندی لالیگا بمانند. 
مودریچ در چند فصل اخیر همواره یکی از مهره‌های کلیدی رئال مادرید بوده و نقش موثری در موفقیت‌های این تیم خصوصا در رقابت‌های لیگ قهرمانان ایفا کرده است. 

1755847
درخشش او در فصل گذشته لیگ قهرمانان یکی از عوامل موفقیت رئال در این مسابقات و کسب چهاردهمین عنوان قهرمانی آنها در اروپا بود و باعث شد که این باشگاه قرارداد جدیدی را در 37 سالگی با این بازیکن امضا کند. 
مودریچ شب گذشته در بازی برابر سویا رکورد جدیدی را برای خودش به ثبت رساند و موفق شد برای چهارصد و پنجاهمین بار با پیراهن این تیم به میدان برود و این رکورد را با گلزنی در این بازی جشن گرفت. 
فلورنتینو پرز، رییس باشگاه رئال مادرید، پس از پایان این بازی با پیراهنی که روی آن عدد 450 حک شده بود نزد این بازیکن رفت تا این دستاورد را به او تبریک بگوید و به نوعی از این ستاره تیمش قدردانی کند.

 

دیدگاه‌ها