کد خبر : 1849655 | 01 آبان 1401 ساعت 13:41 | 11.7K بازدید | 1 دیدگاه

نوازی- حنیف، بال راست و چپ مقابل استقلال!(عکس)

دو مربی استقلالیِ آلومینیوم در تقابل با آبی‌ها جایگاه ویژه‌ای برای تماشای بازی انتخاب کردند.

نوازی- حنیف، بال راست و چپ مقابل استقلال!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم در حالی بازی اخیرش مقابل استقلال را برگزار کرد و به تساوی بدون گل در ورزشگاه آزادی رسید که علاوه بر سید مهدی رحمتی، سه مربی و هفت بازیکن اراکی‌ها نیز سابقه حضور در جمع آبی‌پوشان را داشته‌اند که جدال آنها با تیم قبلی خودشان از نکات جالب توجه این دیدار به حساب می‌آمد.

محمد نوازی که سابقه ۹ سال بازی و یک فصل مربیگری در استقلال را دارد و همراه این تیم به قهرمانی در لیگ و جام حذفی هم رسیده، پس از تقابل با آبی‌ها طی سالیان گذشته به‌عنوان مربی تیم‌های مختلف ازجمله پدیده، در هفته اخیر هم دوباره به‌عنوان مربی آلومینیوم به مصاف تیم سابق خود رفت.

1755884

حنیف عمران‌زاده نیز که هفت سال در استقلال بازی کرده و دو قهرمانی لیگ برتر و یک قهرمانی جام حذفی با استقلال داشته و روزهای شیرین زیادی را همراه این تیم تجربه کرده بود، روز جمعه به‌عنوان مربی آلومینیوم برابر آبی‌پوشان قرار گرفت و پس از دوران مربیگری در نساجی، با یک تیم جدید مقابل تیم سابق خود بود.

1755885

نوازی و حنیف که قبل از شروع مسابقه خوش و بش گرمی با استقلالی‌ها داشتند، در زمان شروع مسابقه به دلیل پایین بودن بیش از اندازه نیمکت‌های ورزشگاه آزادی و مسلط نبودن به بازی، تصمیم گرفتند بالاتر از پله‌ها در دو سمت نیمکت بنشینند و مثل دیگر مربیان آلومینیوم نظاره‌گر بازی شوند.

دیدگاه‌ها