کد خبر : 1849663 | 01 آبان 1401 ساعت 14:18 | 20K بازدید | 2 دیدگاه

تیم بدون شکستی که قهرمانی نیم‌فصل را داد!

نیم فصل اول سوپرلیگ فوتسال زنان درحالی به اتمام رسید که پیکان، تنها تیم بدون شکست این رقابت‌ها موفق به صدرنشینی نشد!

تیم بدون شکستی که قهرمانی نیم‌فصل را داد!

به گزارش “ورزش سه” درحالی که در مجموع هفت دیداری که در نیم‌فصل نخست سوپرلیگ فوتسال برگزار شد، شاگردان نیلوفر اردلان حتی یک شکست نداشتند، در نهایت آن‌ها موفق به صدرنشینی در پایان نیم فصل نشدند و این شاگردان پریسا امامی بودند که با ۱۸ امتیاز به صدر جدول تکیه زدند.

پیکان تنها تیم بدون شکست در نیم فصل نخست، با بیشترین گل زده، کم‌ترین گل خورده و یک امتیاز کمتر نسبت به پالایش نفت آبادان در جایگاه دوم جدول هشت تیمی قرار دارد.
1755908جالب است بدانید که در حساس ترین دیدار نیم فصل نخست که در هفته پنجم برگزار شد، پالایش نفت آبادان و پیکان تهران به مصاف یکدیگر رفتند و در آن دیدار هم این پیکان بود که با برد قاطع شش بر دو، انگیزه‌های خود برای قهرمانی را به رخ کشید اما در پایان همان بازی‌ هم همچنان پالایش صدرنشین ماند.

اما اگر می‌خواهید علت این اتفاق را بدانید لازم است به هفته سوم و چهارم سوپرلیگ نیم نگاهی داشته باشید، جایی که شاگردان اردلان در دو هفته متوالی در برابر تیم‌های حفاری و نصر با نتیجه یک بر یک متوقف شدند و همین باعث شد تا علی‌رغم پیروزی برابر تیم صدرنشین، همچنان با فاصله یک امتیاز در تعقیب آن‌ها باشد.

دیدگاه‌ها